Review: Maybelline Eyeliner Lasting Drama™

joi, noiembrie 06, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu puteam sa incep aceasta postare decat cu: Love is in the air everywhere I look around .... si imediat o sa va spun si care este motivul acestei afirmatii.
     Cred ca nu sunt singura persoana care a oftat si a bocit mult in clipa in care a aflat ca eyelinerul Essence va fi scos din productie. Dupa parerea mea, a fost cel mai bun eyeliner pe care l-am folosit. Avea o cantitate generoasa, un negru-carbune si o rezistenta imbatabila. Mi-a parut foarte rau ca nu m-am aprovizionat chiar in momentul in care am aflat tragica veste dar sincera sa fiu, eram sigura ca o sa apara un eyeliner gel mai bun, un nou rodus revolutionar. Dar acest lucru a intarziat sa apara si intre timp am inceput sa caut un produs care sa ma multumeasca...
    Greu dom'ne greu... Din fericire, ma pot considera o norocoasa deoarece eyelinerul meu a fost rezistent in timp, il mai am si acum, nu si-a schimbat consistenta, nu s-a"pricopsit" cu niciun miros dubios asa ca am avut in permanenta un termen de comparatie.
     Am cautat produse asemanatoare si am acceptat si compromisuri, am renuntat la ideea de eyeliner gel, am incercat si produse lichide chiar daca e mult mai usor sa lucrez cu cele gel dar fie nu rezistau, fie crapau, fie nuanta nu era deloc intensa. Ce-i de facut, ce-i de facut?
     La un moment dat am auzit ca Maybelline ar avea un produs similar si am inceput sa-mi ciulesc urechile, sa-mi ascut privirea.

    Ce promite Maybelline Eyeliner Lasting Drama™ eyeliner-gel?
- Formula fara ulei contine pigmenti concentrati;
- Rezistent la apa si la transfer timp de 24 de ore;
- O nuanta intensa pentru un look dramatic;
- Potrivit pentru ochii sensibili sau persoanele care poarta lentile de contact.
     Intr-un final l-am gasit pe aoro, am rasuflat usurata, l-am strecurat rapid in cos si l-am asteptat cu sufletul la gura. In clipa in care a ajuns la mine simteam presimteam ca ne vom intelege de minune pentru ca Maybelline nu m-a dezamagit pana acum cu niciun produs.


    Intr-un ambalaj simplu din material plastic se afla si micul meu prieten. Alaturi de el, o pensula aspectuoasa imprimata cu numele firmei incerca sa il eclipseze. I-am rezistat si m-am indreptat direct spre el.


    Am luat mica bijuterie de 2.8 grame si am analizat-o. Intr-un recipient din sticla mata cu un capac de aluminiu se ascundea un produs negru ca smoala. Am zambit, era exact ceea ce cautam!


    Dupa ce l-am analizat din toate unghiurile posibile am pus mana pe pensula si cu mari emotii l-am aplicat. Are o consitenta diferita de cea a celui de la Essence dar e foarte usor de manevrat. Dupa parerea mea, are consistenta unui gel, aluneca usor si este buildable (adica intensitatea nuantei poate fi "construita" prin mai multe straturi) . Chiar daca sunt blonda, imi plac nuantele intense iar pentru a obtine "negrul cel mai negru" am aplicat doua, trei straturi. 
    Nu se usuca rapid asa ca, daca va lace sa va jucati cu umbre sau va place sa "pictati", acesta este produsul potrivit.
    Un alt aspect care m-a impresionat a fost faptul ca micutul prieten nu crapa. Oricate straturi ai aplica, nuanta se intensifica dar nu are acel aspect greoi si nici dupa 10 ore de purtare in cele mai aprige conditii nu crapa. 
    Sa trecem si la capitolul rezistenta. Stiti ca-mi place sa testez produse atat cu primer cat si fara acesta pentru a vedea care este rezistenta lor in timp. Ei bine, pe dansul l-am testat doar fara primer deoarece dupa prima utilizare am remarcat ca nu are nevoie de ajutor suplimentar. Trebuie sa precizez din nou ca ma incadrez in categoria persoanelor norocoase si nu am probleme cu pleoape uleioase. Si da, adesea aplic un machiaj rapid inainte de a iesi pe usa asa ca sar peste primer.
    Asta s-a intamplat si in cazul de fata. Am aplicat un fard ca baza, apoi am aplicat produsul si dusa am fost. Dupa 10 ore de purtare liniile mele erau impecabile. Testul de foc a venit vinerea trecuta cand am plecat sa alerg uitand sa ma demachiez. Sunt mereu in graba iar cand mi-am dat seama ca uitasem era prea tarziu. Imi imaginam ca voi ajunge acasa ca Marlyn Manson asa ca am alergat cu privirea in pamant bucurandu-ma ca afara era intuneric. Cand am ajuns acasa ce sa vezi? Minune mare! M-am uitat in oglina iar eyelinerul meu era fix acolo unde il aplicasem in urma cu 12 ore! Intr-adevar intensitatea sa nu mai era aceeasi in coltul interior dar totusi...12 ore din care o ora de jogging...Respect!
    Pe cat de usor imi e sa-l aplic, pe-atat de usor imi e sa-l demachiez. Cu ajutorul unui disc demachiant si a catorva stropi de lotiune micelara il elimin fara sa trebuiasca sa insist prea mult.
    As putea sa-i mai cer ceva? Pentru mine acesta este "cel mai cel" produs. Cu ajutorul sau pot sa obtin atat o privire seducatoare cat si un look dramatic intr-un timp record.
    Era sa uit de colega sa, pensula Mayebelline care primeste nota maxima din partea mea. Chiar daca este mai lata decat pensula pe care o folosesc de obicei, ma ajuta sa trasez linii precise fara niciun efort.
    In cazul in care erati curioase de intensitatea nuantei sale, am facut o comparatie intre Maybelline Eyeliner Lasting Drama™ si Essence.


    Lista ingredientelor sale este urmatoarea:


     Daca va tenteaza eyelinerul gel Maybelline  doresc sa va spun  ca il puteti achizitiona de pe aoro.ro la un pret de 39 lei.
    Nu stiu daca am reusit sa transmit prin intermediul randurilor de mai sus tot entuziasmul meu dar va spun sincer ca nu mi-a fost greu sa impartasesc cu voi experienta deosebit de placuta pe care am avut-o cu noul meu prieten. Tot ce imi doresc e ca acesta sa ramana pe piata mereu fiindca in acest moment nu imi doresc sa mai incerc un alt produs. Sunt foarte multumita de el, face tot ceea ce promite si nu l-as schimba pentru nimic in lume. Acum ma tenteaza si nuanta Blue pe care am adaugat-o pe lista de cuparaturi.
    Voi ati folosit acest produs? Sunt foarte curioasa daca sunteti de acord cu mine.

Kiss Kiss Dee
   
  

You Might Also Like