Vinerea imbulinata #46

vineri, noiembrie 28, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si ce daca vine iarna? Si ce daca este frig?
    Fie ploaie, fie vant ... imbuliarea noastra continua!
    Pentru episodul de azi am pregatit o manichiura simpla, simpatica. Am ales varianta 50/50 asa ca unghiutele mele sunt portocalii si violet. Din pacate, nu am putut sa port aceasta manichiura decat doua zile din cauza sugubetului Alessandro care sare, sare, sare....rapid!
   Totusi, sper sa va placa mica mea "opera de arta".




Am folosit:
Oja Astor - Vip Violet;
Oja Alessandro - Hazy Sunrise;
Oja Gabrini - no. 359;
Top coat Golden Rose - Gel Look.



    Deci, ce parere aveti despre imbulinarea de azi?
    Nu uitati sa le vizitati si pe frumoasele mele partenere Alexia si Alexantza pentru ca sunt sigura ca ne vor surprinde cu modele frumoase foc!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like