CelluBlue - primele impresii

marți, decembrie 09, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna trecuta va anuntam cu surle si trambite ca inamicul celulitei a ajuns in mainile mele. In clipa in care am primit propunerea de a testa CelluBlue m-am bucurat si-am acceptat fara sa stau pe ganduri deoarece chiar daca nu este prezenta intr-o "cantitate" mare mi-as dori sa ma laud cu niste picioare fara strop de celulita. Cine n-ar dori?
    Ce este CelluBlue si cum functioneaza?
    Masajul cu ajutorul CelluBlue reproduce gesturile de tip “palpeaza si ruleaza”.
   Gratie sistemului de suctie, CelluBlue permite stimularea sistemului limfatic si ajuta la eliminarea lichidelor asociate cu formarea celulitei. De asemenea, CelluBlue stimuleaza tesutul adipos, eliminand una cate una celulele grase, si activeaza si optimizeaza circulatia venoasa si limfatica. Drept urmare pielea se va netezi treptat si intr-un mod natural!
    Cum sa refuz propunerea de a-l pune la incercare?
    A ajuns la mine dupa aproximativ doua saptamani (mica minune vine din Franta) iar eu am inceput testarea din prima seara.

M-am tot gandit la o poza in care sa va faceti o idee vis-a-vis de produsul despre care va vorbesc azi iar ideea salvatoare a venit de la Rux care de fiecare data cand face un review folseste un cadru asemanator. Daca nu ati vizitat-o, acum ar fi momentul potrivit.

    M-am uitat la CelluBlue si am zambit, ce ar putea sa fica un produs atat de mic si de flexibil. Ei bine, multe.


   In prima seara am aplicat putin ulei de cocos si am inceput procedura. Am stans bine partea exterioara, apoi l-am plasat pe pielea proaspat imbibata cu ulei si i-am dat bataie. Da, am folosit o expresie corecta deoarece exact asta am simtit pentru ca eu ma ghidez si pe expresia "Beauty is pain" asa ca ventuza mea a fost aplicata la cea mai mare presiune. Sa va spun ca vorbeam singura si ca n-am rezistat mai mult de 4 minute? Of,of ...baba sufera la frumusete, ce sa-i fac...
    A doua zi, mi-am luat inima-n dinti si am reluat procedura folosind uleiul anticelulitic de la Elmiplant care datorita sistemului de dozare fie defect, fie conceput astfel incat sa reusesti sa pierzi o cantitate foarte mare din produs, m-a imbaiat. De aceasta data m-am pregatit mai bine - am luat castile si mi-am propus sa aloc un timp de patru melodii fiecarui picior. Cu pufaieli si schimonoseli (pentru ca nu am renuntat la presiunea aplicata) am reusit sa duc misiunea la bun sfarsit. Pielea s-a inrosit foarte putin in periaoda in care am masat-o dar a doua zi am simtit adevaratul efect - aspect neted, piele de bebelus si fermitate.
    Daca dupa doua zile arata asa, acest mic inamic merita atentia mea. 
    Dupa cateva zile noul meu ritual a devenit o joaca. Chiar daca nu este 100% confortabil, senzatia de durere nu mai este chiar atat de deranjanta, e chiar suportabila dupa parerea mea.
    Ei bine, recunosc ca nu am reusit sa respect ritualul toata luna pentru ca ...mini vacanta si pentru ca ... raceala dar va pot spune ca diferenetele sunt vizibile. 
    In cazul meu celulita a fost usor diminuata (in luna decembrie promit ca o sa-l folosesc zilnic!) iar aspectul pielii a fost imbunatatit vizbil. Datorita metodelor sadice pe care le-am aplicat am reusit sa ma aleg si cu cateva vanatai dar...revin...sufera baba la frumusete. Prefer ca in cele 10 minute in care ma lupt cu micul CelluBlue sa rezist in fata chinului la care ma supun iar apoi sa ma bucur de o piele frumoasa. 
    Mi-am propus ca pana la vara sa reusesc sa scap de stratul de celulita care ma deranjeaza in prezent si sunt convinsa ca o sa reusesc.
    In cazul in care v-am tentat cu CelluBlue, doresc sa va dau o veste buna!
     Folosind codul BYDEEBLOG, puteti sa achizitionati ventuza sugubeata cu o reducere de 40% din pretul sau initial (15 euro in care este inclus si transportul de 3 euro). Mai multe detalii aici.
    Acum, in decembrie ma pot lauda ca nu am sarit peste nicio sedinta chiar daca uneori mi-era lene sau eram obosita. Sper sa reusesc sa finalizez luna la fel de frumos pe cum am inceput-o iar in ianuarie sa va comunic rezultatul final. Tineti-mi pumnii!

Voi ati folosit CelluBlue? Daca nu, va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

   

You Might Also Like