DIY: Coronita de Craciun

duminică, decembrie 21, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ati impodobit bradul? Ati finalizat pregatirile? Eu sunt pe ultima suta de metri si m-am gandit ca mai exista si alte persoane in situatia mea. 
    Pote ca timpul lucreaza in defavoarea noastra sau suntem in pana de inspiratie dar parca ne-am dori sa concepem un ornament frumos cu care sa ne mandrim si sa le spunem colindatorilor ca este facut de propriile manute.
    Petru astazi v-am pregatit cel mai simplu tutorial pentru o coronita simpatica foc.


    In maxim 30 minute e gata (asta in functie de timpul si puterea alocate pentru indreptarea unui umeras din sarma). Nu ma credeti? Priviti mai jos, va rog.

De ce avem nevoie:
- Un umeras din sarma (si un patent hotarat);
- Globuri;
- Beteala;
- O fundita.



Ce aveti de facut?
    Luati-va inima-n dinti si incepeti cu umerasul. Incercati sa il modelati astfel incat sa obtineti o forma cat mai rotunda. Nu va chinuiti sa il faceti perfect deoarece sarma va fi invelita in beteala iar aceasta va masca toate imperfectiunile.

    Dupa ce va declarati multumite de forma obtinuta desfaceti sarma si incepeti sa adaugati globuri. Unul cate unul, in ordinea numarului de pe tricou.



La sfarsit, globurile ar trebui sa stea aliniate cam asa:



    Apoi, tot cu ajutorul patentului strangeti bine, bine sarma. Luati beteala, adaugati-o in forma unei spirale printre globuri si la final adaugati fundita.
    Gata! Simplu, rapid si de efect.




    Cred ca aceasta coronita va va convinge sa incercati si voi o combinatie asemanatoare. Marius sustine ca ar fi aratat bine si putin albastru dar mie, combinatia rosu - auriu mi se pare perfecta iar el e stelist (asa ca are o scuza cu albastru).

Ce ziceti? Incercati si voi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like