InstaMania #20

marți, decembrie 02, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-i asa ca nu ne-am "vazut" in decembrie? Ei bine, eu am profitat de mini-vacanta si m-am indepartat putin de tot ceea ce inseamna tehnologie dar azi, revin cu forte proaspete si cu pofta de scris. Am decis sa incep cu un nou episod din InstaMania pentru ca vad ca am reusit sa adun cateva poze si in acest mod pot sa fac si un rezumat al weekend-ului care s-a incheiat.
    Sa incepem!


   Din pacate nu am reusit sa alegam decat o singura data (si atunci prin ploaie ...) deoarece raceala l-a curtat pe Marius iar acum vad ca vad ca incearca sa ma invinga si pe mine. Nu ma las!


    Pralinele din LIDL sunt preferatele mele. Nu pot sa le rezist!


    O particica din achizitiile de Black Friday. Am profitat de reducerile de pe Libris si abia astept sa le devorez.


     Sibiul a imbracat haine de sarbatoare si am asteptat cu nerabdare weekend-ul pentru a-i face o vizita. E tare frumos...


    De cand am vorbit cu Andra (sa facem prezentarile, sora lui Marius care dupa 14 ani imi e ca o surioara mai mica) i-am spus ca daca ajungem in Cluj trebuie sa mergem la Starbucks. Zis si facut, Toffee Nut Latte a fost alegerea noastra. E delicios dar ... la cat de laudat e, ma asteptam la un "curcubeu in cerul gurii" - vorba reclamei.


    Cine pleaca in mini-vacanta cu cartea dupa ea? Diana, evident! Matinala din nascare, eram sigura ca o sa am timp de citit pana la trezirea generala. Si-am avut!


    Duminica, vremea parea mai binevoitoare asa ca ne-am echipat si am plecat la plimbare alaturi de Shiva, Takko si Happy (cred ca  dupa nume, v-ati dat seama cine e bichon-ul) cateii pe care Andrei.
Nu va puteti imagina cat de greu e sa-i coordonezi.



    Parcul Central e frumos, frumos!


    Nu puteam sa plecam fara un Follow me (idee preluata de la muradosmann).

    Dupa o plimbare prin ploaie, un vin fert era necesar. Yummy!


    De 2 ani ma tot opream in fata nuantatoarelor Loncolor...O data am reusit sa aleg unul sa-l pun in cos iar la casa m-am razgandit si-am fugit rapid si l-am pus la loc. Alaturi de Andra (partenera care-mi scoate la iveala doza de nebunie/indrazneala pe care incerc sa o stapanesc) am facut pasul cel mare si am ales Rosu Soul. De fapt, l-am ales, l-am pus in cos iar apoi l-am pus la loc....Ea s-a intors la raft si l-a luat.


    Si asa am ajuns roscata. Si-mi place (bineinteles, pe telefon mi se parea ca am o poza mult mai clara dar....eh, stiti si voi)!


   Cam atat pe ziua de azi. 
    Daca va plac sau va amuza postarile/pozele mele va astept si pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like