OOTD: Made in Sighisoara

miercuri, decembrie 10, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca in weekendul trecut am avut parte de vreme destul de capricioasa iar eu am beneficiat de arest la domiciliu (interzis la poze pana cand imi va trece raceala....) m-am gandit sa va prezint un outfit pe care l-am purtat in mini excursia pe care am facut-o la Sighisoara si care nu a aparut pe blog. Vedeti ca nu pot sa las sa treaca o saptamana fara un outfit? Cred ca de o buna bucata de timp sunt preferatele mele iar daca mai beneficiez si de cadre feerice, n-am cum sa le refuz.
    Cine a fost o data in Sighisoara ma va intelege... Este unul dintre orasele mele preferate si cum prindem ocazia, cum fugim sa ne tocim talpile prin zona asa ca, la fel ca si pentru Alba Iulia, recomandarea mea este: incaltaminte cat mai comoda iar restul tine doar de preferintele voastre.


    Eu am apelat la un color blocking pentru ca-mi place sa ma joc cu culorile si profit cat mai mult de combinatiile de acest gen. Ma inveselesc, mi se par pline de viata si aduc o pata de culoare chiar daca vremea e mohorata.



    Pantalonii galbeni Stradivarius sunt unul dintre articolele vestimentare de care am abuzat in acest an. Daca-mi plac ii port pana se desira dar totusi sper ca acest lucru sa nu se intample prea curand.
     Un maieu intr-o nuanta neon e binevenit in combinatie iar adidasii de la Decathlon au grija ca piciorusele mele sa nu oboseasca prea usor. 


    Jacheta de pe Romwe este din nou una dintre preferatele momentului si ma bucur ca inca mai pot abuza de ea.



    Chiar daca nu-i din peisaj, n-am putut sa refuz o baie printre frunzele ruginii care au grija sa infrumuseteze orice peisaj.


    Cam atat pe ziua de azi. Sunt curioasa daca si voi purtati combinatii asemanatoare sau le preferati pe cele mai ... "potolite".

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like