Review: Apa de parfum Lolita Lempika

joi, decembrie 11, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cine n-a auzit de Lolita Lempika? Cu un nume inconfundabil, brandul se face remarcat prin ambalaje deosebite, sticlute atent stilizate in fata carora nu avem cum sa ramanem indiferente.
    Chiar daca ii uitam denumirea, sticluta aceea cu forma fructlui interzis ne face sa o cautam pana o descoperim si apoi ii simtim aroma suava.


    Povestea Lolitei incepe in anul 1954 cand o fetita frumoasa vede pentru prima data lumina zilei. Dupa sase ani, admirandu-si mama care era croitoreasa incepe sa creeze haine pentru frumoasa-i papusa Barbie iar la 12 ani incepe sa-si creeze propiile haine. In 1984, visele i se implinesc iar brandul Lolita Lempika ia nastere bucurandu-se de un real succes. In 1997 decide ca stilul sau feminin si plin de farmec se poate impune si pe piata parfumurilor asa ca se decide sa isi laneze primul parfum.
    Parfumul Lolita Lempika a fost indraznet, poetic, inspirat din basme iar astazi, este considerat unul dintre cele mai succes parfumuri din lume din ultimii zece ani.
    "Am incercat sa-mi desenez amintirile indepartate pentru a recrea acest moment intens, atunci cand o fata asteapta sa devina o femeie" - Lolita Lempika.
    Toate parfumurile care poarta semnatura Lolita Lempika au un design deosebit, te cuceresc cu formele si culorile sale si te indeamna sa le incerci
    Intotdeauna mi-au placut produsele care au in spatele lor o poveste, dar cand parfumul reprezinta un basm pentru femei care aduce magia in viata reala, n-am putut sa mai rezist si m-am lasat convinsa fara sa fie nevoie de insistente suplimentare.
    Ambalata intr-o cutie de carton vernil, apa de parfum Lolita Lempika asteapta sa fie descoperita. Desi ambalajul este simplu, iti starneste curiozitatea si te face sa te intrebi care este comoara pe care o ascunde.


    Dupa ce il deschizi usor, cu grija, zaresti o codita aurie. Ce codita? Marul, fructul interzis este atent recreat si ascunde comoara atat de deosebita si atat de placuta a parfumului nostru.


     Sticla transparenta ne permite sa descoperim o nuanta de violet care, combinata cu gravurile aurii ale ambalajului ne face sa ne gandim la o lume de poveste, la un taram in care exista doar spiridusi si zane bune parfumate cu Lolita Lempika, bineinteles.


     Daca eu nu am reusit sa va transimit senzatia prin intermediul randurilor, sunt sigura ca reclama o va face. Mie mi se pare ca transmite perfect starea pe care o ai in clipa in care decizi sa folosesti acest parfum.


    In clipa in care il zaresti, iti ramane intiparit pe retina si nu ai cum sa il mai uiti. Un ambalaj original, inconfundabil.
    Fara niciun capac, sistemul de dozare te imbie sa pulverizezi un strop din licoarea pe care ai descoperit-o. N-am ezitat nicio clipa si l-am aplicat pe incheietura mainii. 
     Aroma pe care am simtit-o m-a dus cu gandul la o seara dintr-o luna de mai. Vara e doar la cativa pasi iar aroma florilor te imbie sa te plimbi fara graba simtind doar cativa fiori datorita temperaturilor care inca nu sunt pregatite sa te invaluie cu caldura. Continui sa pasesti, nu iti mai pasa daca e frig sau cald, esti doar fascinata de aromele pe care le descoperi cu fiecare pas.
    Dupa parerea mea, Lolita Lempika este un parfum care poate fi purtat pe timpul zilei iarna, cand frigul ne da batai de cap iar singurul lucru care ne poate schimba dispozita este o aroma floral-dulceaga. Vara, l-as purta doar seara pentru ca aroma sa mi se pare putin cam indrazenata pentru un parfum de zi. 
    Spre deosebire de mine, una dintre prietenele mele il foloseste de cel putin zece ani, e semnatura ei si nici nu mi-as putea imagina o zi in care sa poarte un alt parfum asa ca, in functie de preferintele fiecareia dintre noi ii putem atribui o ... identitate. 

Compozitia sa:
Note varf: anason, iedera;
Note inima: lemn dulce, violeta, iris;
Note baza: vanilie, migdale, tonka.

    Sa trecem si la un alt aspect, la fel de important. Desi are o aroma destul de intensa (aroma sa este puternica timp de aproximativ 5 ore), aceasta este temperata in timp iar dupa 10 ore de purtare, cand ma intorc acasa ii simt doar o aroma usoara, suava, florala. Nu am nevoie decat de 3-4 pulverizari iar aroma sa este sufiecint de puernica pentru gusturile mele. Din fericire eu nu identific anasonul (cu aroma caruia nu pot sa spun ca ma inteleg prea bine), nici notele lmnoase. As putea sa spun ca il percep ca un parfum cu un iz usor pudrat.
    Dimineata, conform spuselor unei colege, biroul este inundat de arome de primavara iar seara un vag iz floral ma insoteste pana acasa.
    Pretul sau variaza intre 27 lei - 5 ml si 135 lei - 100ml si mi se pare acceptabil pentru o apa de parfum. Oricum, in cazul in care doriti sa obtineti un pret si mai bun, doresc sa va impartasesc si un mic secret: periodic, aoro.ro minunata licoare beneficiaza de un pret promotional. Chiar in aceasta saptamana, sticluta de 100 ml poate fi achizitionata la un pret de 119 lei.

In concluzie, ma declar 100% incantata de tot ce tine de apa de parfum Lolita Lempika. M-a cucerit datorita ambalajului sau dar si prin intermediul continutului sau care, desi neobisnuit pentru gusturile mele in materie de arome, ma invaluie in fiecare zi de cand l-am achizitionat.
 In aceasta luna port un parfum care incorporeaza emotii si putere, alaturi de simboluri ale iubirii - conform afirmatiilor Lolitei.
Nu am nimic de obiectat la adresa sa si primeste un mare DA din partea mea.

Voi ati folosit aceasta apa de parfum? Sunteti de acord cu mine sau v-a lasat o alta impresie?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu puteam sa public acest articol fara sa va arat si Crema de corp Lolita Lempika pe care am descoperit-o in timp ce compuneam acest articol.  Am adaugat-o pe wishlist sau ... pe scrisoarea pentru Mos Craciun si il voi directiona spre aceasta postare pentru ca pe langa ambalajul deosebit ma tenteaza sa imi completez colectia de arome cu ajutorul sau.
Pentru o cantitate de 300 ml pretul sau de 67 lei mi se pare destul de piperat dar avand in vedere faptul ca vorbim despre o crema de corp care are aceasta aroma... consider ca merit si eu o mica aroganta. 
   Nu-i asa ca arata "delicios"?


Sursa


You Might Also Like