Spiridusii l-au tradat pe Mos Craciun!

sâmbătă, decembrie 13, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Soc si groaza: Spridusii l-au tradat pe Mos Craciun! Au luat sacul si-au fugit cu el in lume! Ce ne facem? Cum sa raspundem in fata acestei tradari?
    Exact asta mi-a spus ieri, Deena.
    De ce mi-a spus asta?
    Pentru ca spiridusii au ajuns atat de repede ...
    Nu va faceti probleme, era doar o mica gluma, cadourile sunt la locul lor, doar eu am fost pacalita.
    De cand ne-am cunoscut ne facem mici cadouri in preajma sarbatorilor. Ne intalnim mai devreme motivand ca sigur inaintea sarbatorilor vom avea multa treaba si n-o sa reusim sa ne vedem cand de fapt, fiecareia ii stralucesc ochii de curiozitate. Suntem ca doi copii si sunt incantata deoarece am gasit o persoana care sa se bucure la fel de mult ca si mine in clipa in care savureaza o ciocolata sau descopera o carte buna (recunosc ca la acest capitol ea e sufletul meu pereche).
     Trebuie sa recunosc ca de fiecare data incerc sa o surprind cu un cadou inedit si cand ne intalnim tot ea reuseste sa ma lase muta de uimire. Ma avertizeaza inainte, eu ma pregatesc iar in clipa in care ma uit in punguta cu minuni incep sa las onomatopeele sa-si faca de cap.
    Din acest motiv am dorit sa va arat si voua ce mi-au adus spiridusii lui Mos Craciun cu aproape doua saptamani inainte...


     Sa le luam pe rand ...
     Pentru ca la noi in batatura nu gasim Oreo cu ciocolata alba, spiridusii care au ajutat-o sa incropeasca surpiza si-au adus aportul si la capitolul delicii pentru o silueta de invidiat (glumesc, glumesc).
    Cu crema de cocos Deluxe a fost o intreaga aventura. Dupa ce mi-a laudat-o in fel si chip am mers sa o cumpar si n-am mai gasit-o. M-am intristat, am oftat, m-am plans la toata lumea si vinerea trecuta, in ghetutele mele se afla inculpata. Bucurie mare pe capul meu ...
    Am terminat-o si am mers sa o caut din nou. Poat am noroc. Da, de unde!
    Ieri, in plasuta mea se gasea inca un borcan cu crema delicioasa. Happy me!


    Pentru ca spiridusii stiu ca am trecut peste obsesia pe care o dezvoltasem vis a vis de mango si m-am orientat spre fructe de padure ... Yves Rocher maia a fost realimentata. Au o aroma divina!
    Spiridusul Katia mi-a trimis un fulg de nea facut chiar de ea! 


    Lumanarea airpure are o aroma demntiala (de scortisoara) si sper sa-mi fac curaj si sa o aprind. Mereu patesc asta! Lumanarile arata atat de bine incat mi-e mila sa fac pasul decisiv...
    Cercelusi in forma de fulg de nea...Dragalasenie mai mare n-am intalnit!
    Un pix cu un om de zapada ma va ajuta sa-mi astern gandurile pe hartie in aceasta iarna.


    Pentru ca unghiutele sa arate bine de sarbatori...am primit stickere cu motive de iarna si .... o oja Wjcon pentru ca spiridusii stiu ca-mi plac ojele.


    O noua supriza marca Deena m-a dat gata. N-am ce sa-i fac, trebuie sa recunosc ca e regina surpizelor si e foarte greu sa tinzi sa te ridici la nivelul sau. Gata, am zis-o! 
      Iti multumesc pentru ca esti prietena mea!

    Cam atat pe ziua de azi. Desi planificasem o alta postare nu m-am putut abtine si am schmbat putin planul. 

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like