Spiridusii l-au tradat pe Mos Craciun ... din nou!

sâmbătă, decembrie 20, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,


    Astazi se pare ca nu am cuvintele la mine. Am inceput sa scriu aceasta postare de vreo zece ori si n-am fost multumita. Am sters si am luat-o de la inceput si tot asa pana am ajuns la aceasta forma.
    Mi-e greu sa exprim in cuvinte ceea ce simt pentru ca, de obicei, eu sunt cea care ii surprinde pe ceilalti iar aceasta postura ma pune intr-o situatie total diferita.
    Dis de dimineata ma suna un curier... Banuiam despre ce e vorba fiindca Alexantza mi-a solicitat o confirmare a numarului de telefon si atunci mi s-a aprinds un beculet. Am certat-o, am amenintat-o, am rugat-o dar a fost de neclintit. Nu stia despre ce e vorba, ma pacalea in fel si chip. Ok, am tacut si-am asteptat sa vad daca nu se da de gol. Nimic...Mi-am spus ca n-am nicio sansa si am asteptat apelul noului meu prieten....
    In clipa in care am vazut coletul am ramas fara cuvinte (inca sunt in proces de recuperare....). 


     Spiridusii au dat o noua spargere iar de aceasta data prada a venit de la Sleek  si NYX. Oare cum au stiut ei sa aleaga exact ce-mi doream? Fiindca imi asculta aberatiile (chiar daca acestea au fost emise in urma cu mult timp pentru ca acum am concluzionat ca nu am nevoie de nimic).


     Ei bine, iata cu ce m-au surprins:
- Sleek brow kit - Light - stiau ca visez la acest kit de ceva vreme asa ca s-au gandit ca merit sa am sprancene superbe de sarbatori;
- Blush Sleek - nuanta Rose Gold - sa mai zic ceva? Mai e nevoie de vreo descriere suplimentara? Oh Doamneeee!
- NYX Lip Smacking Fun Colors -Tea Rose - pentru ca ... NYX.


     Nu pot sa exprim in cuvinte cat de fericita m-a facut aceasta surpriza! Si nu, nu e vorba de cantitate, volum si marca...e vorba de gest, de faptul ca cineva se ganste la tine si reuseste sa te surprinda si de peste mari si tari.
     Atentie diabeticilor... urmeaza cateva randuri foarte incarcate cu dulcegarii!
     Alexantza, ma bucur ca am avut ocazia sa te cunosc si ca esti prietena mea! Chiar daca ne despart atatia mii de kilometri ma bucur sa te stiu mereu aproape. Ma bucur ca esti talismanul meu norocos si ca o zi in care imi spui Buna dimineata!, Spor la munca! este o zi reusita si ca de fiecare cand vorbim reusesti sa-mi inseninezi chiar si cea mai intunecata zi. 
    Esti o leoaica optimista, zambareata si frumoasa  si abia astept sa te intorci in tara pentru ca o sa te vizitez si o sa te cert pentru surprizele pe care mi le faci mereu!
      Dar pana atunci, iti multumesc!

Va las acum, trebuie sa-mi fotografiez cadourile si sa le testez pentru ca ard de nerabdare!

Kiss Kiss si un weekend de vis



   

You Might Also Like