Top 10 din 2014

duminică, decembrie 28, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca tot a venit momentul retrospectivelor nu m-am putut abtine sa nu arunc o privire si peste toate outfiturile pe care vi le-am prezentat in 2014.
    Chiar daca la inceput nu imi imaginam ca o sa ajung sa postez si tinute, iata ca in 2014 o mare parte a atentiei mele s-a indreptat spre aceasta zona. 
     Nu stiu daca am reusit sa fac mereu cele mai reusite combinatii dar va garantez ca am pus suflet la fiecare "sedinta foto", m-am simtit bine, am incercat sa transmit cat mai mult prin intermediul pozelor mele si am incecat ca de fiecare data sa concep ceva deosebit. Am ales cadre inedite, am incercat sa fac ceva diferit (uneori mi-a iesit, alteori mai putin) dar mereu mi-am dorit sa obtin rezultate de calitate. 
     Am tremurat, m-am topit de cald, m-am schimonosit in fata soarelui, m-am luptat cu vantul si uneori, am si zambit. Poate ar trebui sa fac o postare si cu pozele pe care le-am "taiat la montaj", sunt sigura ca v-ati amuza copios.
    Pentru postarea de azi am ales 10 tinute care mi-au placut si care cred ca v-au atras atentia si voua.


1. As cold as ice - prima zapada a acestui an sau a iernii trecute. A fost ceva de genul - Aaaa, zapada! Ia aparatul si sa fugim! Afara inca mai fulguia iar noi chinuiam cu prima sedinta foto prin nameti. Ne-a placut atat sedinta foto cat si rezultatul.


2. The Dress - o rochie superba si o sedinta foto in care lumea se uita la mine ca la circ. E de inteles... Dimineata pe racoare, in parc, o domnisoara incaltata cu niste botine cu tocuri ametitoare, o rochie scurta si ruj rosu. Woaaaaaaaaa.....haaaaaa.....baaaaau.


3. Blue jeans - drum de tara, fara trafic ...perfect! M-am simtit excelent, am intrat in pielea personajului androgin.


4. Rebel Riding Hood - daca bate vantul ne retragem in padure, schimbam strategia si incaltamintea si denumim outfitul putin mai diferit. Stiu ca am ramas datoare cu o tinuta mai eleganta. In 2015 promit ca ma voi revansa.


5. Summer scent - asta a fost cu: Vreau, poze in lanul de grau! Vreau poze in lanul de grau! Si am avut! Mi-a placut enorm aceasta sedinta foto, lumina era perfecta in ciuda faptului ca in clipa in care am plecat de acasa nu aveam sperante prea mari...ne asteptam la o ploicica.


6. Tarancuta, tarancuta - nu imi puteam imagina un alt loc unde sa o imortalizam pe tarancuta cu ie draguta. Marius in schimb...da. A trebuit sa duc o adevarata lupta de convigere cu el si pana la urma am castigat. El era ferm convins ca nu avem cum sa obtinem rezultate multumitoare, eu eram sigura ca o sa avem parte de niste cadre inedite. Recunosc ca, ne-a fost teama sa nu vina cineva care sa creada ca vrem sa furam porumb si sa plecam acasa si batuti si fara poze. Am scapat!


7. Caliente - oh Doamne cat am visat la poze cu baloti! Cand am vazut locatia era sa sar din masina inainte ca Marius sa opreasca. Va spun sincer ca nu ma asteptam ca acele resturi/cioturi sa zgarie in asemenea hal. Dupa ce am facut primii pasi m-am zgariat atat de tare incat am inceput sa mormai dar n-am renuntat. Ne-a placut atat de mult locatia incat nu ne mai venea sa plecam (in ciuda claxoanelor tiristilor entuziasmati). 


8. Wild - aici ne-am luat la intrecere cu soarele. Am decis sa dam o fuga pana in Paltinis pentru a face poze frumoase dar era destul de tarziu si ne era team ca se va insera. Am ajuns, am imortalizat, am zambit!


9. Reindeers in november - golden hour ... imi doream de foarte mult timp niste poze in acest moment al zilei si pana la urma le-am obtinut. Rezultatul a fost pe placul nostru si ca de fiecare data eu spuneam ca am suficiente poze iar Marius inisita sa mai ramanem pentru a face mai muuulte.


10. When I grow up - prima sedinta foto in care apar cu insotitori, prima postare in care apar roscata. Am tremurat mult, am ras si recunosc ca...mi-a fost teama ca in majoritatea pozelor voi avea un chip schimonosit (din cauza frigului). Marius si Andra erau echipati cu geci, caciuli si manusi si se intrebau cum rezist. Cu stoicism si cu ambitie! Cand am ajuns la caldurica si am vazut pozele era sa chiui de bucurie fiindca erau foarte reusite.


     Gata! Acestea sunt cele 10 postari pe care le-am cules din 2014. Fiecare mi-a placut enorm dar acestea sunt preferatele, preferatelor.
    Sper ca v-a placut postarea de azi si nu v-am plictisit cu prea multe detalii.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like