Un an printre comori ...

sâmbătă, decembrie 27, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,


   Inainte de a ne pregati Trips Bucket List-ul pentru anul viitor am rememorat toate aventurile de care am profitat in anul care se apropie de final.
    A fost un an frumos, aglomerat dar plin de satisfactii pe toate planuurile.
  Am fost obosita, am pufait, m-am automotivat, am invatat lucruri noi, mi-am epuizat toate resursele de energie si am gasit unele noi si de fiecare data cand am incheiat o etapa a aventurii noastre am zambit.
    A fost un an in care ne-am plimbat printre comorile tarii noastre, pentru ca dupa noi in asta consta adevarata bogatie: sa descoperi lucruri noi, sa culegi amintiri, sa te bucuri de tot ceea ce te inconjoara. Si noi ne-am bucurat de multe comori!
     Am decis sa le culeg si sa le plasez intr-o postare pentru ca Romania merita explorata, fiecare coltisor al sau merita atentia noastra si va spun sincer ca n-as da pentu nimic in lume amintirile pe care le-am cules cu sete pe parcursul frumosului 2014.



     Asadar si prin urmare in 2014 v-am pofitit la...
     Carta (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).


     Paltinis (Traseu Poiana Gaujoara - Saua Batrana)(click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Muzeul palariilor din paie (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Cascada Serbota (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Praid (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Muntii Fagaras (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Suru (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Lacul Capra (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Fereastra Mare a Sambetei (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Cetatea Coltesti (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Piatra Secuiului (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Chica Pietrilor (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Castelul Bran (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Cetatea Rupea (click pe locatie pentru a (re)descoperi aventura).



    Ce am invatat?

  • Ca poti supravietui si cu cateva sandviciuri, o banana si putina apa.
  • O pereche de bocanci bate o pereche de tenisi (cine ma cunoaste stie ca nu suport incaltamintea cu talpa care nu e flexibila).
  • Ca e greu sa impaci si capra si lupul si varza respectiv: e imposibil sa pastrezi o pedichiura impecabila si sa urci pe munte (ca atare unghiile mari de la picioare sunt inca vinete dar hei, am avut unghiute frumoase dupa ce mi-am refacut pedichiura).
  •  Ca la fiecare urcare in timp ce mi-era greu si mormaiam ca nu ma mai tin picioarele, in momentul in care ajungeam pe culme uitam TOT ce patimisem.
  • Ca pe parcursul unui traseu poti sa-ti pui ordine in ganduri, sa meditezi la cate-n luna si in stele si sa observi adevarata frumusete.
  • Ca nu jogging-ul te pregateste pentru munte ci invers (in perioada in care am facut pauza de la alergat si am explorat muntii am avut o conditie fizica de invidiat).
  • Poti renunta la banii pentru cel mai in "voga" fard si pentru cel mai cel parfum pentru a umple rezervorul si pentru a pleca departe...
  • Ca pas cu pas vei reusi chiar daca la inceput pare greu catre imposibil. Pas cu pas...vei reusi...
  • Ca sunt foarte norocoasa doarece Marius a avut tot timpul grija de mine si a carat tot timpul (fara nicio exceptie) rucsacul cel mai greu, a insistat sa facem pauze deoarece eu tind sa-mi consum bateriile fara sa ma opresc si m-a sprijinit de fiecare data. Am luptat pentru a castiga "oportunitatea" de a cara trepiedul pe langa ghizdanelul meu liliputan. El e cel mai cel!
  • Ca Romania e mai frumoasa decat imi puteam imagina si ca un traseu pe munte te face sa devii dependent de linistea pe care acesta ti-o ofera.
  • Ca viata e frumoasa si ca daca ne organizam putin putem profita de tot si de toate fara sa facem prea multe sacrificii (la cele financiare ma refer, restul nu conteaza).
  
    Sunt foarte mandra de noi si de tot ceea ce am realizat pana acum iar anul viitor sper sa reusim sa descoperim cel putin la fel de multe comori!

    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca v-a placut mica mea retrospectiva. Acum ne pregatim de Trips Bucket List 2015!

Kiss Kiss si un weekend de vis!


   
  
   
  

You Might Also Like