Noua oferta DM si wishlist-ul meu...

vineri, iunie 26, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Desi mi-am spus ca o sa fiu cuminte si nu o sa mai cad in plasa tentatiilor ieri, dupa ce am vazut noua oferta DM ( click aici pentru a o vizualiza) am cedat. Preturi atractive, produse pe care le indragesc, cum sa nu pregatesc un nou wishlist?


    Ca de obicei, am ales cinci produse pentru ca nu doresc sa ma abat (macar) de la aceasta regula.
    Primul produs care a fost adaugat pe lista a fost... Skinlite - Benzile pentru puncte negre cu aloe vera. Nu le-am incercat pana acum, dar produsele de acest gen ma incanta iar pretul este de nerefuzat.


    Apoi, atentia mea a fost atrasa de Cosmetic Plant. Dar nu crema prezentata mai jos este preferata mea ci crema hidratanta Cosmetic Plant. Ambele sunt la oferta de fiecare data si abia astept sa o recumpar. Este o crema minunata si ma bucur ca voi avea ocazia sa imi refac stocul. Voi ati incercat-o?


    Pudra de argila Aslavital nu mai are nevoie de nicio prezentare suplimentara. Eu o indragesc de ceva vreme, i-am dedicat un articol  aici si abia astept sa o recumpar.


    Scrub-ul Freeman mi-a atras atentia de la primul scroll asa ca a ajuns rapid pe lista mea. Mmm... Abia astept sa ajung in DM!


    Uleiul Nivea Sun (FPS 30 musai!) ma tenteaza, era pe wishlist iar in momentul in care am vazut ca beneficiaza de un pret promotional l-am adaugat pe lista. Acum... uitandu-ma afara ma intreb daca merita investitia sau daca ar trebui sa ma abtin....


    Gata! Nu am voie sa ma mai las tentata de alte produse! Oferta este atractiva si zau ca mi-a fost destul de greu sa aleg dar... incerc sa aplic regula cumparaturile mici si dese, cheia marilor succese! pentru ca mi se pare mult mai eficienta.
    Voi ati vazut ceva care sa va atraga atentia?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like