Review: Vichy Capital Soleil FPS 30

joi, iunie 11, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iata ca a venit si vara si odata cu ea, postarile destinate ingrijirii si protectiei pielii au aparut precum ciupercile dupa ploaie. 
    Va spun sincer ca m-as bucura enorm daca le-ati citi si daca ati incerca sa ascultati macar o parte din sfaturile care va sunt oferite. 
    Recunosc ca si eu am facut parte din categoria persoanelor care isi doreau o piele maslinie intr-un timp record (uitati-va la mine, sunt blonda, alba si fara nicio sansa la o piele ca a Rihanei dar visam...). Trebuie sa mai recunosc si faptul ca anturajul te influenteaza. Daca de acasa am plecat intotdeauna cu informatii solide, cu argumente puternice impotriva expunerii la soare la ore nepermise si pro FPS ridicat, odata cu inaintarea in varsta atat a mea cat si a persoanelor care ma inconjurau am inceput sa-mi spun ca FPS-ul e un fleac, din cauza sa nu ma bronzez, din cauza sa o sa raman mereu alba. Si uite-asa ma intorceam acasa rosie ca un rac, iar mama mea ma privea dezaprobator: Iar n-ai folosit crema pe care ti-am dat-o...
    Acum stau si ma intreb de ce ma chinuiam si nu pot gasi un raspuns care sa ma multumeasca. Dupa ce stateam ca o soparla in arsita verii, seara ma acopeream cu creme iar dupa cateva zile eram fericita posesoare a unei pieli cojite de toata frumusetea. Vai, vai, vai!
    Dupa un timp am inceput sa realizez ca ceea ce faceam era o mare greseala si am revenit la obiceiurile spre care m-a tot indreptat mama mea. Protectie maxima si expunere la soare cu "bun simt".
     In categoria ultimelor descoperiri se incadreaza si lotiunea Vichy Capital Soleil SPF 30, un produs care m-a cucerit de la prima aplicare.



    In primul rand imi place metoda de ambalare. Chiar daca are o cantitate de 300 ml, produsul nostru este ambalat intr-un tub confectionat din material plastic moale, flexibil. Daca produsul pe care il folosesc nu are pompita si pot sa aleg altceva, aleg cu siguranta produsele la tub. De asemenea, lotiunea despre care va vorbesc astazi este sigilata in zona capacului asa ca nu trebuie sa va faceti probleme in privinta "intrusilor".



     La capitolul consistenta pot sa spun ca ma multumeste. Nu este un produs foarte consistent dar nu este nici lichid pentru a ne crea probleme in momentul in care il aplicam.



    Se absoarbe rapid in piele si pe langa hidratare si protectie ii ofera si un iz proaspat deosebit de placut.
    Acum sa va spun cum folosesc produsele cu SPF intr-o zi de plaja. Aplic un strat inainte de a iesi din casa pentru a fi sigura ca acesta se va absorbi in piele pana ce vom ajunge la detinatie. La destinatie mai aplic un strat indiferent daca decid sa mai lenevesc sau daca doresc sa intru in apa. Produsele destinate protectiei pielii trebuie aplicate si in momentul in care ne balacim pentru ca trebuie sa aiba grija de noi. Dupa ce-am iesit din apa si m-am zvantat, hop inca un strat.
    In acest mod scap de arsuri, chinuri si alte probleme "post-bronz".
    Am ales sa testez Vichy Capital Soleil in comparatie cu lotiunea pentru protectie solara Gercossen care are acelasi factor de protectie solara si am observat ca sunt la fel de eficiente dar in cazul lui Vichy pielea a prins si o tenta de culoare (nu cea rosiatica!). Ca sa fiu sigura ca nu e doar o iluzie, am intrebat-o si pe Deena daca observa vreo diferenta a nuantei pielii de pe mainile mele si mi-a confirmat: dreapta arata mai bronzata. De asemenea, Marius pe care l-am "obligat" sa testeze produsele alaturi de mine, a ales Vichy datorita consistentei sale si datorita puterii de absorbtie.
    In cazul in care va intereseaza si "detaliile tehnice", lista ingredientelor este urmatoarea:



    Vedeta de azi are o valabilitate de 12 luni de la deschidere si poate fi achizitionata atat din farmacii cat si din magazinele online (eu am profitat de o oferta promotionala pe aoro.ro in luna mai - 65 lei + o apa termala cadou)
    In concluzie, ma declar incantata de noua mea aliata si ii ofer cel mai mare DA pe care l-am oferit pana acum.

Voi ce produse folositi in momentul in care mergeti la plaja?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like