Vis de vara cu magie si pantofi (wishlist)

duminică, iunie 14, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca e zi de relaxare, astazi mi-am permis sa visez, sa imi fac liste si sa ma pregatesc de noi cumparaturi.
    Cred ca nu sunt singura persoana care odata cu venirea verii (de fapt, a oricarui sezon...) incepe sa se intrebe: Eu cu ce ma incalt? Nu mai am nimic? Ce ma faaac?
    Caut in sifonier, gasesc niste sandale care-mi fac cu ochiul, dau sa le incalt iar una dintre barete cedeaza si in acest mod ajung la concluzia ca am nevoie de incaltaminte noua. Nu exagerez, am patit-o chiar saptamana trecuta cu niste sandale, inainte de a pleca la serviciu si zau ca nu mi-a prea placut.
    Si asa am ajuns sa deschid calculatorul, sa intru pe cateva site-uri, sa-mi clatesc ochii si sa va arat si voua ce am gasit.
    Ce mi-a atras atentia? Veti vedea imediat.


    Cred ca fiecare perche de incaltaminte spune o poveste, un basm in care printesa poarta tocuri si fuste din tulle sau o printesa care razbate prin zarva urbana cu ajutorul unor pantofi sport care arata extraordinar.
    Putem crea cate o poveste in fiecare zi, cu ajutorul perechii de "conduri" pe care dorim sa o purtam.
   Pentru o fire rebela si indrazneata, sandalele gladitor sunt solutia perfecta. Mie-mi plac la nebunie si imi doresc neaparat o pereche.

Sursa

    O zi de vara racoroasa? Nicio problema.
    Incaltamintea colorata este solutia perfecta iar perchea pe care o veti vedea mai jos m-a cucerit fara drept de apel.

Sursa

    Si daca tot vorbeam de inclataminte sport, in acest an simt ca am nevoie de o perche de adidasi exact ca cei pe care i-am ales. Imi place la nebunie acest model si zau ca nu-mi voi gasi linistea pana nu-i voi bifa.

Sursa

   Orice printesa are nevoie de o perche de sandale cu toc iar cele de mai jos sunt irezistibile. Sunteti de acord cu mine?

Sursa

   Dar si de o pereche de sandale comode si elegante in acelasi timp.

Sursa

    Gata! Ma opresc aici pentru ca deja simt ca am nevoie de un credit...
    Voi ce fel de incaltaminte preferati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like