NOTD: Royal blue

vineri, iulie 10, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cine spune ca vara nu avem voie sa purtam nuante inchise? Mie uneori mi se face o pofta de negru/bleumarin/visniu si nimic nu ma mai poate face sa ma razgandesc.
    Nuanta pe care v-o voi prezenta astazi a fost o adevarata surpriza. In momentul in care am primit coletul cu noile mele jucarii Laura Clauvi am privit-o cu interes. Imi alesesem nuanta Royal blue si parca parea putin mai inchisa. Eh, nu-i nimic, o voi descoperi pe parcurs...
    Dupa ce m-am jucat in voie cu nuantele neon pe care vi le-am prezentat aici a venit si randul ei. 
    Frumoasa Laura Clauvi cu numarul 04 astepta cu nerabdare sa imi coloreze unghiutele. Am aplicat primul strat si am observat surpriza: avea un finish 100 % mat! Wow! Deoarece dupa prima aplicare nuanta sa nu era  opaca, m-am grabit si l-am aplicat si pe al doilea, dupa care am admirat rezultatul.
    O nuanta de bleumarin, intensa si mata. Mi-a placut la nebunie!






    Ei, ce parere aveti?
    Tot ce pot sa va mai spun e ca rezista pe unghiute aproximativ 3 zile dupa care incape sa se toceasca usor la varfuri, are o cantitate de 11 ml si poate fi achizitionata de aici la un pret de 12.9 lei.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like