10 pentru inspiratie... #19

luni, august 10, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu tinute de vara. Mai mult sau mai putin elegante, cu toc sau talpa joasa, outfiturile pe care le purtam vara sunt deosebite. Mi-a placut intotdeauna sa combin materiale si texturi iar vara nu este un anotimp care sa faca exceptie de la regula. 
     Vara e frumoasa pentru ca ne permite sa purtam (aproape) orice!


    Mi-era dor de o postare in care sa aleg la intamplare tinute care imi plac, care mi-au atras atentia. Astazi a venit randul lor si din cate observ, denimul si rochiile/fustele sunt cele care m-au cucerit.
    Sper ca postarea de astazi sa va placa, sa va inspire.

Sursa

Sursa
Sursa
Sursa

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa

    Cam atat pe ziua de azi. 
    Ce parere aveti despre tinutele pe care le-am ales?
    Care este preferata voastra?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like