InstaMania #38

luni, august 17, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ieri am spus-o! Ieri a fost ziua in care am rostit afirmatia: M-am saturat de vara!
    Era prea cald, mi-as fi dorit sa fiu pe munte, simteam ca nu mai spurt si am spus-o. Astazi, m-am trezit si-am admirat concertul dat de ploaie, tunete si fulgere. Inca il mai admir. Mi-era dor de el. 
    Nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa ma bucur in momentul in care aud stropii de ploaie. Mmm... Pic, pic, pic.... Incantator!
    Dar sa revenim la oile noastre, nu? E luni, e timpul pentru un nou episod din InstaMania.
   Uitandu-ma la toate fotografiile pe care le-am postat in ultimele doua saptamani am ajuns la concluzia ca am avut parte de o perioada plina, am fost activi si mi se pare ca am facut o multime de lucruri. Si chiar daca a fost o perioada destul de obositoare (sambata am adormit ca un tanc la ora 21 si am fost "lemn tanase" pana duminica la ora 7) ma bucur ca am profitat de fiecare clipa.
    Sa n-o mai lungim! E timpul pentru InstaMania!


    Mamica adoptiva pentru o saptamana? Da, bineinteles!
    Am iesit la plimbare, ne-am distrat, si ne-am obosit reciproc.


    Rasarit, vara, racoare... Cate putin din fiecare.


Weekend-urile sunt facute pentru hoinareala. Nu stam acasa. Nu, nu, nu!


    Una dintre descoperirile de weekend. Racos, un vis! Abia astept sa va impartasesc experienta.


    Am vizitat si Canionul 7 Scari. Zona frumoasa, galagie multa dar am supravietuit si ne mandrim cu o noua locatie bifata.


   Si cateva raze razlete surprinse intr-un cadru feeric.


    La vanatoare de apusuri!



    De fiecare data cand ajunge in Mega Image, Deena se gandeste si la mine cand ataca raftul cu produse Oreo. Acesta este sortimentul nostru preferat. Oh, yummy!


    Daca ajung prin LIDL si nu aleg inghetata americana (pentru a nu ma satura de ea, nu de alta), optez pentru inghetata italiana. Un deliciu! 


    Si daca mai gasesc si cate-o lumanarica... nu pot sa-i spun nu.


    O limonada e perfecta intr-o zi caniculara.


    Si... am descoperit si un sortiment care nu m-a dat pe spate. E vorba de inghetata cu Oreo. Arata bine dar aroma nu e deosebita....


        Sambata, am ales un nou varf. Cel mai accesibil varf de peste 2500m este Vanatoarea lui Buteanu. Daca doriti sa cuceriti un varf, fara a pierde prea multa sudoare pe parcurs, acesta este pentru voi. Am constatat ca am ramas in urma cu postarile in care va invit sa descoperiti Romania magica dar promit sa ma mobilizez!


    Lacul Capra (v-am povestit cate ceva despre el aici) ne-a intampinat la fel de frumos, la fel de impresionant...


    Si inchei, spunand: Jos palaria pentru toti cei care au participat la competitia 2X2 Race Romania! 
    Ce e asta? Sa va explic: 2X2 Race este una dintre cele mai dificile curse de alergare montana din Europa cu o lungime de 45km. Este singura competitie care ii duce pe alergatori pe cele mai inalte doua varfuri ale Romaniei, Moldoveanu si Negoiu. Startul se da de la Balea lac. Mai multe detalii aici.
    Sambata, am avut onoarea sa ii admiram pe participanti  sau mai bine zis, sa ni se faca pielea de gaina in timp ce ii vedeam cum alearga. Adica noi, ne plangem de un traseu si altii il fac in cateva ore si mai si alearga? OMG!
    Cireasa de pe tort a fost plasata in momentul in care am vazut un domn care avea aproximativ 50 de ani si care incheia traseul in jurul orei 15. Si nu, nu a fost ultimul! Deci se poate! Jos palaria! 
    E o experienta care te pune pe ganduri, care iti trezeste o multime de sentimente, care te face sa iti doresti sa fii si tu acolo. 
    Oricum, dupa parerea mea, fiecare participant este un castigator si toti ar trebui sa fie mandri de realizarile lor.
     As mai pune si vreo 1525632 emoticoane dar ma opresc aici.

    Sper ca v-a placut postarea de azi si daca doriti, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like