InstaMania #39

luni, august 31, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vine toamna si nimic nu ma poate bucura mai mult! Mi-e dor de zile cu temperaturi blande, de culorile sale calde, de frumusetea sa. 
    Chiar daca e canicula si mi-as dori sa fug pe munte si sa nu ma mai intorc pana nu vad macar temperaturi sub 30 de grade, sunt aici si am pregatit un nou episod din InstaMania!
    Ultimele doua saptamani au fost destul de ... interesante (ca sa folosesc un termen mai bland), m-au provocat din multe puncte de vedere si timpul a fost limitat. Totusi, am incercat sa fiu prezenta si aici, pe blog, si pe Instagram, cu cate un articol simpatic, cu cate o poza.
      Dar cum vorba lunga e saracia omului, va propun sa incepem.


        Strada mea preferata. De fiecare data cand merg prin zona centrala imi fac timp si pentru ea. E prea frumoasa!


    Un Sibiu colorat intr-o zi caniculara.


    Fructe de sezon, un deliciu. Mi-era dor de struguri si m-am bucurat in momentul in care i-am zarit in piata.


    Cand Simona a postat pe Insta o poza cu un iaurt din acest sortiment, m-am intrebat de ce nu l-am vazut si eu prin LIDL. Ca tot omu' pofticios, la prima vizita, am inhatat cateva, le-am dus acasa si le-am devorat. Va spun cu mana pe inima ca ca merita. Sunt delicioase iar sortimentele cu aroma cu piersici si cele cu visine sunt preferatele noastre.


    Si ceva dulce pentru zile... interesante.


    Un smoothie delicios iti poate infrumuseta ziua. Pe cuvant! Eu am ales o combinatie de nectarine si banane. Yumm!


        Din categoria Alexantza si surprizele sale. V-am prezentat mai multe detalii in acest articol.


    Vineri am fost la deschiderea festivalului Cetati Transilvane iar seara, pe la 22:30 am asistat la primul spectacol pirotehnic din viata noastra. Auzisem cate ceva despre aceste spectacole, stiam ca sunt ceva inedit dar pe noi ne-a lasat pic-paf-puf!. Daca aveti ocazia sa participati la un spectacol de acest gen va rog sa nu-l ratati. E... AWESOME!
    Eu nu am reusit sa prind cadre frumoase dar Marius s-a strecurat in fata si a facut cateva poze extrem de reusite. Mai jos aveti o mica mostra. Daca doriti sa le dedic o postare, spuneti-mi si promit sa revin cu mai multe poze.


    Sambata a fost zi de relaxare. De neinvins ma insoteste peste tot si zau ca-mi pare rau ca am vazut filmul. Abia astept sa va povestesc mai multe despre aceasta lectura captivanta.


    Ciupercute uriase? Da, le-am gasit, le-am fotografiat si le-am zambit!


    Duminica dimineata am preparat un mic dejun in care am inclus si afinele pe care le-am cules sambata. Promit solemn sa nu mai obiectez in momentul in care vad ca afinele au pret atat de piperat! Acum am inteles de ce...


    Si ne-am mai intors la festival si am fotografiat niste frumuseti care erau topite de caldura...


    Si-am incalecat pe-o sa... si acesta a fost episodul din InstaMania!
   Sper ca v-a placut si nu uitati, daca doriti sa vedeti mai multe poze (mai mult sau mai putin interesante) ne vedem pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like