Recenzie: Timpul iubirilor perfecte - Tiago Rebelo

duminică, august 02, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o poveste captivanta, un roman care m-a cucerit de la prima sa pagina.
    Stiu ca stiti ca iubesc povestirile din vremuri de demult iar in momentul in care am zarit aceasta carte pe raftul librariei online pe care o frecventez, ochii au inceput sa-mi straluceasca de curiozitate.
    Cu rusinica de rigoare, va spun ca pana sa vad aceasta carte nu auzisem de Tiago Rebelo dar, dupa o mica raita prin online am aflat ca este unul dintre cei mai bine vanduti autori portughezi si ca a mai publicat inca 12 romane. Cu o asemenea reclama, n-am putut sa-i rezist.


    Recunosc ca mi-a fost teama sa o incep deoarece are o "cantitate" deloc neglijabila de 488 de pagini dar, dupa ce am trecut de primele randuri stiam ca n-o voi lasa prea curand.
    Actiunea povestii bazata pe fapte reale (si nu numai) se desfasoara la sfarsitul secolului al XIX-lea in Africa. 
    Totul incepe pe un vas in care Carlos Montana, un tanar locotenent detasat in Angola pentru a cuceri noi teritorii, o cunoaste pe Leonor de Carvalho care, alaturi de familia ei paraseau Lisabona si se indreptau spre Luanda.
    Ca-n orice poveste de dragoste, cu scantei inca de la inceput cei doi realizeaza ca sunt facuti unul pentru celalalt si continua relatia chiar si dupa terminarea calatoriei. 
    Totul se desfasoara intr-un ritm alert, cartea e scrisa astfel incat sa nu o poti lasa prea usor iar momentele de respiro sunt atat de putine incat, la un moment dat, ajungi sa te intrebi ce mai urmeaza, cu ce ne va mai uimi talentatul autor.
    El devine unul dintre cei cei mai apreciati razboinici datorita curajului de care da dovada iar ea, din ce in ce mai frumoasa, astepata momentul in care sa-l reintalneasca pentru ca i se pare ca nimeni nu ii ofera atentia cuvenita. Leonor isi doreste sa poarte discutii ca de la egal la egal, sa nu fie considerata inferioara doar din cauza faptului ca este femeie iar Carlos este singurul care ii ofera statutul cuvenit.
     Ei bine, celor doi, viata le ofera ocazia de a se intalni dar, datorita orgoliilor (atat ale lor cat si ale personajelor secundare) nu reusesc sub nicio forma sa ramana impreuna. Autorul isi nareaza povestea, presarata cu dramatism, pasiune, acte de curaj si ii desparte de fiecare data. Asta pana la...momentul in care se  intalnesc in Malange, locul din care crezi ca povestea va intra pe un fagas normal. 
    Din pacate, sfarsitul m-a luat pe nepregatite. Am fost nevoita sa rasfoiesc cateva pagini in urma pentru ca nu eram sigura (nu voiam sa cred) ca acela va fi deznodamantul dar am constatat ca nu omisesem nimic. Despre ce e vorba si cum s-a sfarsit povestea, va las pe voi sa descoperiti.
    Credeti-ma, v-as povesti mai mult pentru ca mi-a placut enorm acest roman dar n-as vrea sa ii stirbesc frumusetea. Vi-l recomand cu caldura, eu ii ofer nota 10 iar in cazul in care va tenteaza, Timpul iubirilor perfecte poate fi achizitionat de aici cu o reducere de 50 %.
     Sper ca v-am starnit curiozitatea si va urez...spor la citit!

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like