Recenzie: Visatoarea din Ostende - Eric Emmanuel Schmitt

vineri, august 21, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    V-am tot povestit despre carti si despre ce prefer dar nu v-am spus niciodata ce inteleg eu printr-o carte buna. Mare greseala, nu-i asa?
    Ei bine, imi place sa empatizez cu personajele, sa imi induca acea stare de bine, sau de rau, sa simt ca nu pot sa o las din mana si fiecare persoana care ma intrerupe sa devina inamicul no.1. Eu imi doresc o lectura care sa ma faca partasa la ceea ce se intampla acolo. Da, cam asta inteleg eu printr-o lectura de calitate. Nu am pretentii prea mari, nu-i asa?
    De la prima carte scrisa de Eric Emmanuel Schmitt pe care am citit-o am simtit ca el o sa fie in topul meu. Simteam nevoia sa citesc toate cartile sale si ma bucur sa va spun ca nu m-am inselat in privinta sa.
    Fiecare carte are un subiect deosebit, tratat cu o delicatete pe care doar la el am intantalnit-o. E diferit, e special si te face sa simti ca te-ai incadrat in peisaj, ca traiesti acolo.
    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre  Visatoarea din Ostende, un titlu pe care l-am ales  la nimereala din libraria online pe care o prefer. V-am spus ca vreau sa ii citesc toate cartile asa ca singurul aspect de care tin cont in momentul in care aleg un titlu este daca il am sau nu in "portofoliu".


     Dupa cum am mai spus si cu alte ocazii, prefer cartile care se invart in jurul  unei singure povesti, in care personajele sunt legate prin diverse rasturnari de situatie. Ei bine, in cazul acestei carti, am constatat ca avem de-a face cu 5 povesti total diferite dar nu mi-am facut nicio problema. Dupa ce am citit Cea mai frumoasa carte din lume, care pe langa acest titlu mai contine inca 21 de povesti ingenioase, stiam ca nici titlul pe care l-am ales nu o sa ma dezamageasca.
    Am avut dreptate. Cele 5 povesti sunt deosebite,  au ca subiect principal dragostea  indiferent de natura sa si imaginatia bogata a personajelor.
    Fiecare poveste te tine in suspans pana la deznodamant care de fiecare data mi s-a parut ca a venit prea repede. Ultima poveste este de cateva pagini dar talcul care se ascunde in spatele sau este cel care te face sa o apreciezi. Cele care ati citit macar o carte scrisa de Eric Emmanuel Schmitt, veti intelege ceea ce spun. Sau eu asa sper....
     Pe parcursul celor 223 de pagini trecem de la povesti de dragoste imposibile si inimaginabile, la crime pasionale sau nascute din cauza comportamentului paranoic si ajungem la eterna poveste de pe peronul garii care te face sa te intrebi de fiecare data care este varsta dragostei.
     V-am facut curioase?
     Daca da, doresc sa va spun ca puteti achizitiona  Visatoarea din Ostende de aici la un pret promotional de 20.03 lei.
    Ce ziceti, ii dati o sansa?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like