Review: Luciu de buze Color Sensation

joi, august 13, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Vara, soare si caldura. Parca nu-ti mai vine sa aplici niciun machiaj, parca ai pleca de-acasa doar cu putin fond de ten si ochelari de soare. Dar stai! Lipseste ceva! Lipseste culoarea!
    Care este solutia pentru aceasta problema? Un lip gloss usor, care nu se lipeste si care ofera un luciu frumos buzelor. Bingo!
     Sau cel putin asta mi-am spus eu in momentul in care am citit descrierea lip gloss-ului Color Sensation:

Produs cu o formula unica ce ofera :
  • un luciu ridicat
  • acoperire medie
  • o aplicare usoara cu ajutorul aplicatorului flexibil
  • textura fina
    Si cum nu reusesc sa rezist in fata tentatiilor am ales o nuanta intensa, care sa-mi coloreze buzele intr-o nuanta asemanatoare cu cea a cireselor.



    Daca inainte purtam mai mult nude-uri in perioada verii, anul acesta am fost cucerita de nuantele rosiatice. Pe toate site-urile pe care le vizitam, atentia mea se indrepta doar spre ele asa ca, alegerea mea nu a fost grea, nuanta cu numarul 122 a fost "cea mai cea".


     Ambalajul sau este elegant iar aplicatorul permite o aplicare in doi timpi si trei miscari. Nu mi-a creat nicio problema, ne-am inteles bine din prima, fara sa am nevoie de contur de buze sau alte ajutoare.



     Confirm ca nu este lipicios iar acest lucru ma bucura foarte mult.
    Intensitatea nuantei poate fi construita, astfel incat la o aplicare acoperirea este usoara/medie iar apoi aceasta devine din ce in ce mai intensa.

Swatch:





    Rezistenta sa este multumitoare, nu se intinde, nu lasa dare inestetice.
    Are o cantitate de 5.6ml si o valabilitate de 18 luni de la deschidere.

In concluzie, sunt multumita de acest produs, nu am nimic de obiectat la adresa sa asa ca primeste un DA din partea mea. In cazul in care v-a atras atentia, doresc sa va spun ca poate fi achizitionat cu un pret de 24 lei atat din magazinul online cosmania.ro cat si de la standurile Golden Rose din tara.

    Voi ati incercat produsele din aceasta gama?
    Daca nu, care este nuanta care v-a atras atentia?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like