10 pentru inspiratie... #22

vineri, octombrie 16, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

           E toamna! Ce constatare inteligenta!
     E timpul sa scoate de la naftalina jachetele mai groase, paltonasele si sa le expunem in adevarata lor splendoare! Dar ce ne facem daca nu avem idei? Sau daca dorim sa ne reimprospatam garderoba?
    Ei bine, cautam idei pe diverse site-uri, urmarim tendintele si ne facem liste pline cu diverse articole vestimentare.
    Trebuie sa recunosc ca, in acest an sunt atrasa de pasteluri, griuri si khaki. Preferintele in matere de imprimeuri raman neschimbate si sunt multumita dar constat cu stupoare ca in gardoreba mea exista cateva lipsuri asa ca, am intocmit lista cu articolele vestimentare care m-au cucerit iar astazi o expun public sperand ca si voi sa fiti inspirate de ea.
       Asadar si prin urmare... in meniul acestei zile avem articole vestimentare frumoase pentru o toamna colorata.


    La fel ca si anul trecut, baby blue se afla in topul listei mele. Mi-a placut mereu si nu cred ca ma voi satura de el.
    O jacheta vernil e binevenita in garderoba noastra. Daca stau bine sa ma gandesc nu am nicio jacheta care sa aiba aceasta nuanta asa ca, trebuia sa o adaug pe lista.
    Aceasta combinatie inedita m-a cucerit de la prima vedere! Este deosebit de frumoasa!
    Cred ca n-am mai avut o jacheta albastru royal de cand eram in liceu (si asta a fost acum muuult timp dragile babei...) iar cea pe care am ales-o mi se pare foarte draguta.


    Roz? Da, va rog! Intotdeauna mi-a placut si ma bucur ca e in tendinte!
    Mai mult roz? Prea dulce, prea de nerefuzat. Nu puteam sa nu il adug pe lista mea.
    Un "palton"blanos, pufos si calduros isi merita locul in garderoba fiecareia dintre noi iar cel pe care l-am ales pentru postarea de azi mi se pare perfect pentru zilele racoroase de toamna.
     Nici paltonul camel nu avea cum sa lipseasca asa ca a fost adaugat automat in top.


    O jacheta groasa este ideala pentru a evita dardaielile. Modelul de jos mi-a placut la nebunie iar nuantele perfecte pentru acest sezon.

Sursa
    Trebuia sa inchei cu un paltonas vernil  pentru ca... e atat de frumos incat nu am putut sa-l ignor...

Sursa

    Ce parere aveti despre articolele vestimentare pe care le-am ales?
     Aveti vreun preferat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like