Ce produse am mai terminat...

joi, octombrie 22, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Cand am inceput sa fac inventarul produselor pe care urma sa le fotografiez mi-am dat seama ca am reusit sa adun o gramajoara destul de impresionanta intr-un timp foarte scurt. Apoi, mi-am dat seama ca octombrie se apropie de final si n-am mai fost atat de impresionata...
     Zilele trecute am aflat ca in acest weekend vom trece la ora de iarna si nu mi-a venit sa cred. De fapt, nu am crezut. Am intrat pe mai multe site-uri de pe sfantul internet pentru a ma convinge si da... asa e. Iarna bate la usa, timpul zboara iar produsele pe care le-am folosit pe timpul verii sunt fie consumate, fie "arhivate". Pana vara viitoare...
    Trecand peste nelinistele intelectuale care ma chinuie in acesta dimineata, revin la tema zilei. Produse, impresii si concluzii de final. Sper sa va placa!


    - Nu puteam sa incep decat cu produsul care ma face sa oftez pentru ca nu il mai gasesc la raft - Balea Purple Kisses, o aroma fidela iubibilului Euphoria CK. Editie limitata, lacrimi amare. Mi-a placut la nebunie acest produs.
    - Gelul de dus Dove cu aroma de prune si flori de cires, o dragoste mai veche. Imi plac foarte mult produsele Dove iar acesta nu face nicio exceptie. Aromat, hidratant, un rasfat din toate punctele de vedere.
    - Untul de corp I love... Coconut & Cream mi-a placut foarte mult. Mi s-a parut ca hidrateaza foarte bine, are o consistenta mai mult decat multumitoare iar aroma, de vis. 
    - Samponul purificator antimatreata Cosmo, a fost un produs binevenit dupa experient Head & Shoulders care mi-a cam afectat podoaba capilara. L-am primit cadou de la mama mea care m-a auzit ca ma plang din cauza caderii parului si mi-a spus ca merita o sansa. Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate dar, a fost ok. Nu face fata sebumului meu ambitios dar macar nu e foarte agresiv. Momentan, sunt in cautarea produsului care sa se inteleaga perfect atat cu firul de par cat si cu scalpul meu asa ca pe dansul nu l-as mai recumpara.
    - Sarea de baie Alverde a fost asa... sa fie. Nu am simtit o aroma prea puternica in momentul in care am aruncat o buna cantitate din pliculet in cada dar am folosit-o cu imbaierea picioarelor inaintea unei pedichiuri si acolo a avut grija ca micile mele comori sa fie mai relaxate.
    - Masca termica lifetex de la Wella Professional a fost un rasfat pentru parul meu. Nota 10 atat pentru efectul artistic de la aplicare (e o masca cu un efect termic, care chiar se observa) cat si pentru efectul de dupa aplicare. Pe langa toate acestea, timpul de aplicare este de cateva secunde asa ca nu am fost nevoita sa astept pentru ca aceasta sa-si faca efectul. Da, nota 10, parul meu a fost mai mult decat recunoscator pentru acest tratament.
    - Crema de maini Fruit Noirs de la Yves Rocher a fost un produs care m-a rasfatat destul de mult timp. Mi-a placut foarte mult si v-am povesti cate ceva despre ea in acest articol.


    - Chin, jale si lacrimi amare pentru Versace - Bright Cristal. Am iubit acest parfum. Aroma sa fresh florala mi se parea potrivita pentru orice anotimp, pentru orice moment al zilei si persistaaaa mult si bine. Dragoste mare, dom'ne!


  - Despre apa micelara Nivea v-am povestit cate ceva in acest articol si de atunci parerea mea nu s-a schimbat. E blanda, fara parfum, fara alcool si mi-a placut. Exista mari sanse ca pe viitor sa ne mai intalnim dar momentan, doresc sa testez cat mai multe ape micelare pentru ca-mi plac la nebunie!
    - Din pacate, fondul de ten compact Giordani de la Oriflame a stat pe tusa din cauza nuantei sale iar apoi si-a schimbat consistenta. Cu regrete, a trebuit sa renunt la el...
    - Fondul de ten Bourjois UNE Skin Matte a fost vedeta acestei postari. Ne-am inteles destul de bine dar, avand in vedere faptul ca de fiecare data cand aplic fondul de ten nu am foarte multa rabdare a trebuit sa ma despart de el pentru ca nu reuseam sa il aplic uniform de fiecare data si ma trezeam ca un mic dalmatian pe strada...
    - Primerul pentru pleoape P2 mi-a fost un prieten de nadejde de-a lungul timpului dar din pacate s-a intarit si n-am mai reusit sa il folosesc. Ne-am despartit in cele mai bune conditii si daca voi mai avea ocazia, il voi achizitiona.


    Hiuh! Am terminat!
    Au fost multe? Au fost putine? Va las pe voi sa decideti!
    Oricum, sunt curioasa daca avem produse in comun si daca v-a fost greu sa va despartiti de ele.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like