NOTD: Hide and seek

miercuri, octombrie 28, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    M-am tot gandit, m-am razgandit si pana la urma m-am decis: voi posta cateva propuneri pentru manichiura de Halloween (doua mai exact). Am mai spus-o si in urma cu ceva vreme, nu sunt fan al acestei sarbatori, dar daca vine vorba despre un ornament simpatic, un machiaj care sa nu te bage-n sperieti sau o manichiura mai... altfel,  spun intotdeauna DA.
    Imi doream foarte mult sa recreez o manichiura de acest gen deoarece am vazut acest model pe foarte multe bloguri (cred ca prima data l-am vazut in urma cu vreo trei ani pe blogul Ruxandrei, apoi la AlexantzaDeena si lista poate continua) si de fiecare data mi-am spus ca trebuie sa incerc si eu. Ei bine, momentul a venit iar astazi ne jucam de-a v-ati ascunselea pe blog.
    Cativa ochisori pandesc curiosi, iar pentru ca jocul sa se desfasoare in voie, le-am oferit si un loc mai impanzit iar acolo stau pititi ochisorii nevazuti.
    Pentru conceperea ochisorilor am folosit instrumentul de punctare iar pentru impaienjenis am folosit modelul de pe o placuta MoYou London.
    Rezultatul mi se pore foarte haios asa ca nu va faceti probleme, astazi nu va prezint nimic infricosator.






    Ce parere aveti despre jocul meu?
    Nu-i asa ca-i tare amuzant?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like