Vinerea imbulinata #69

vineri, octombrie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, iar episoadele imbulinate pastreaza in continuare traditia. Sper ca pentru cat mai mult timp...
    Sunt sigura ca stiti luna octombrie este luna preventiei cancerului la san asa iar rozul este nunata funditei care care reprezinta aceasta cauza. 
     Ca in fiecare an, am decis sa-i dedic o postare imbulinata (pentru ca acestea sunt postarile mele de suflet...) si trebuie sa recunosc ca inca de anul trecut, m-a gandit la manichiura propusa de Alexantza si mi-am propus sa incerc sa creez si eu o fundinta din bulinute.
     Ce am reusit sa concep? Veti vedea mai jos.






    Sper ca v-a placut manichiura pe care v-am prezentat-o astazi, chiar si cu micile sale imperfectiuni...

Kiss Kiss si nu uitati: o mamografie poate salva o viata!

You Might Also Like