10 pentru inspiratie... #23

luni, noiembrie 16, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Incepem o noua saptamana cu una dintre postarile voastre preferate. 
    Am observat ca articolele de acest gen au ramas pe tusa in ultima perioada asa ca am decis sa le sterg de praf si sa le expun din nou in fata voastra. 


    Pentru episodul cu numarul 23 am ales zece tinute de nota zece care mi-au atras atentia in ultima perioada. Nu m-am axat pe un singur stil ci pe culori de toamna, nuante perfecte pentru acest sezon si ca de fiecare data ma declar fascinata de descoperirile pe care le-am facut.
    Sper ca si voi sa fiti la fel de incantate ca si mine de acest episod, nu mai prelungesc suspansul si va invit sa va inspirati din aceste tinute!

1. Sursa
2. Sursa

3. Sursa
4. Sursa
5. Sursa
6. Sursa
7. Sursa
8. Sursa
9. Sursa
10. Sursa
    Eu va propun sa profitati de aceste zile frumoase de toamna, sa purtati combinatii cat mai indraznete atat din punct de vedere cromatic cat si din punct de vedere al asocierii diverselor articole vestimentare pentru ca in curand, iarna o sa-si arate coltii si o sa fim nevoite sa ne infofolim din ce in ce mai des.
    Ce parere aveti despre tinutele pe care le-am ales?
    Care sunt preferatele voastre?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like