Ce produse am mai terminat...

vineri, noiembrie 27, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca va era dor de o postare de acest gen asa ca am incercat sa ma mobilizez si sa ofer putina atentie si ambalajelor care asteptau sa fie fotografiate si apoi indelung "disecate". 
    Nu a fost o luna cu care sa ma laud dar, am reusit sa strang cateva produse. Sunteti curioase care au fost inculpatele? Acusica ii dam drumul! 
    Imi pocnesc putin degetele, le privesc si incep! Pe locuri, fiti gata, start!



    Nu pot sa incep decat cu produsul dupa care am oftat cel mai mult in momentul in care l-am terminat. Este vorba despre Nivea Double Effect, un demachiant bifazic de nota 10. Mi-a placut foarte mult si la prima vizita intr-un supermarket ma voi reaproviziona. Da, merita! Da, mai vreau!
    Batiste, Batiste si iar Batiste! Nu ma pot satura de el. Mi se pare cel mai bun sampon uscat, v-am mai spus... Varianta Fresh mi-a placut datorita aromei sale, a trecut in topul preferintelor mele asa ca in momentul in care voi termina stocul, acesta va fi fruntas in lista mea.
    Gelurile de dus Yves Rocher sunt omniprezente in aceasta rubrica. Trebuie sa recunosc ca am neoie de o pauza de la aroma de cafea pentru ca simt ca am inceput sa ma satur de ea iar acest lucru este un adevarat dezastru. Stocul la aroma de nuca de macadamia a fost epuizat asa ca la urmatoarea comanda stiu ce o sa se afle e lista.
    Scrub-ul cu aroma de vanile de la Avon avea o varsta destul de inaintata dar m-am ambitionat sa il termin deoarece nu si-a schimbat nici consistenta, nici aroma. Acum ma tenteaza aroma de cacao. Sa vedem, sa vedem...
    Sapunul lichid Sodasan cu aroma de citrice si ulei de masline mi-a placut foarte mult. Aroma sa mi s-a parut deosebita, un echilibru perfect al celor doua izuri de baza iar consistenta sa a fost cea care m-a cucerit. Sa nu uit si de faptul ca nu usuca pielea. Da, nota 10.
    Balsamul de par de la Gliss (sa-mi fie cu iertare, nu mai ambalajul si nu am retinut intreaga denumire) nu m-a dat pe spate. A fost un produs mediocru cu un iz usor masculin. Nu a facut minuni cu parul meu, a fost doar o etapa pe care am respectat-o in ritualul spalarii parului.


    Eyelinerul Make-up Studio a fost scos din consum deoarece nu am timp sa-i acord atentia necesara, iar daca nu este fixat bine, bine dupa cateva ore arat ca un clown trist. N-avem timp, adio!
    Pudra La Cipra de la Deborah nu a fost utilizata prea mult datorita nuantei sale. Puteam sa o folosesc doar pentru contouring dar la un moment dat am descoprit produse care mi-au placut mai mult.
    Una bucata texturata de pe Born Pretty Store. Desi avea o nuanta superba, si-a schimbat consistenta si nu a mai putut fi utilizata. La revedere....


     Hiuh, am terminat!
     Nu a fost o postare cu foarte multe laude dar, macar am reussit sa ma laud cu ceva.
    Sper ca v-a placut postarea de astazi si astept cu nerabdare sa vad daca avem preferinte si opinii comune.

Zambiti! Vine mini vacanta!
Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like