Doua de la... Herbagen

joi, noiembrie 05, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    In urma cu cateva saptamani curierul batea la usa aducandu-mi un colet cu doua produse de la Herbagen. Am fost foarte incantata in momentul in care mi s-a propus sa testez produsele acestui brand, pentru ca sunt fan produse romanesti si cand vine vorba de noutati, nu dau inapoi. Am receptionat coletul, l-am atacat fara mila si am observat ca din interiorul sau, cele doua minuni ma ademeneau sa le testez.
    

    Mi-a fost greu sa ma decid dar, pana la urma, ambalajul a fost cel care a fot invingator. Am ales sa incep cu lotiunea de corp White Flower deoarece modul de ambalare si sistemul de dozare mi-au atras atentia din prima clipa. Bine, trebuie sa recunosc ca daca zaresc produse pe care sa fie specificat faptul ca au in continut macadamia sunt convinsa in proportie de 90 %.


    Da, lotiunea a fost fruntasa.
    Ambalajul, confestionat dintr-un material plastic moale, adaposteste o cantitate de 200 ml din produsul menit sa-ti rasfete pielea si simturile. V-am spus ca imi place sitemul de dozare deoarece este igienic si-i da un aer chic, retro, asa ca nu voi mai dezvolta subiectul.
    Produsul nu este sigilat, nici nu stiu cum ar putea sa fie, doar daca ar fi infoliat, eventual.
    Dupa ce apesi usor pompita simti ca o sa fii cu adevarat rasfatata. O aroma dulceaga, florala te invaluie si  te duce cu gandul la o vacanta intr-o zona exotica. E excelenta, credeti-ma pe cuvant!
     Chiar si acum o am langa mine si dupa ce am aplicat-o simt asa o stare de relaxare, o stare de bine.
     Sa va mai spun ca se absoarbe rapid? Da, e de nota 10. Nu-mi plac produsele destinate ingrijirii pielii care lasa acea pelicula uleioasa iar acesta, nu se incadreaza in categorie. In doi timpi si trei miscari este absorbita, singura dovada pe care o lasa in urma sa e o piele catifelata si o aroma deosebit de placuta.
    Este un produs destul de consistent pentru o lotiune de corp si pot sa va spun ca imi place.


    Am reusit sa imortalizez si lista de ingrediente, in cazul in care v-am starnit curiozitatea.


    Valabilitatea sa este de 6 luni de la deschidere, dar la cat de mult imi place, sunt sigura ca n-o sa reziste nici macar trei.
    Ma intrebam care e pretul sau, avand in vedere faptul ca e un produs atat de bun si sambata, am zarit-o in Kaufland la pretul de.... 11 lei. Nu-mi venea sa cred ca poate sa fie atat de ieftina. Dar da, se mai dovedeste inca odata ca exista produse ieftine si bune.

    Dupa ce mi-am format o parere despre lotiunea de corp, am trecut la crema de corp Herbagen cu Jojoba si ulei de masline.


    Ambalata intr-o cutiuta din material plastic (nu este sigilita dar, la imbinarea dintre capac si partea inferioara a ambalajului veti descoperi un sticker micut care daca nu e intact... dovedeste ca cineva si-a manifestat interesul fata de proprietatile inculpatei) crema de corp care are o cantitate de 150 ml, te imbie sa-i dai si ei o sansa.
    Chiar daca ambalajul nu atrage atentia la fel de mult ca si cel al lotiunii de corp, iti da o impresie de proaspat, curat.
    In momentul in care ridici capul zaresti un produs alb, consistent care te face sa crezi ca ai de-a face cu un unt de corp.


    Izul sau te duce cu gandul la ceva proaspat iar aroma maslinelor mi se pare ca e cea care pregneaza.
    In ciuda consistentei sale, in momentul in care este aplicata pe piele, aceasta se transforma. Este usoara, putin uleoiasa si se absoarbe destul de rapid. Daca ar fi sa fac o comparatie, pot sa afirm ca lotiunea de corp se absoarbe puuutin mai repede.


    Ca urmare a utilizarii sale, pielea ramane hidratata pe durata intregii zile asa ca nu am ce obiecta la adresa sa.
    Din pacate, nu am reusit sa imortalizez lista ingredientelor deoarece sunt mentionate pe partea laterala a ambalajului si mi-a fost imposibil sa le fotografiez.
     
   In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez doua produse 100% romanesti care mi-au placut enorm. Le-am testat, le-am comparat si am incercat sa-mi aleg preferatul si trebuie sa va spun ca nu mi-a fost usor. Din punct de vedere al efectelor, ambele produse sunt de nota 10. Hidrateaza, iar pielea imi multumeste mereu pentru rasfatul pe care i-l ofer. Daca e sa fiu putin subiectiva, aleg lotiunea de corp datorita aromei sale care m-a cucerit de la prima aplicare. Am recunoscut!
    In cazul in care va tenteaza, produsele Herbagen pot fi achizitionate fie din hypermarket-uri, fie din magazinul online herbagen.ro.


    Si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea mea!
    Sper ca v-a placut articolul de azi si sunt foarte curioasa daca si voi folositi produse ale acestei marci si daca imi impartasiti opiniile. Astept cu interes parerile voastre!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like