Eu si "lumanaroholita"

sâmbătă, noiembrie 21, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Trebuie sa recunosc ca intotdeauna mi-au placut sa ma relaxez in timp ce ma delectez cu aroma unei lumanari parfumate. Inca de mica visam sa gasesc si pe plai mioritic lumanarele parfumate care sa iti invaluie casa cu diverse izuri. 
    Pe vremea mea... era foarte greu sa gasesti asa ceva si mi-era ciuda cand ma uitam la filme si vedeam cum toata lumea se relaxeaza alaturi de minunatii parfumate. De fiecare data cand vedeam cate ceva care mi se parea ca ar semana cu ceea ce cautam fugeam rapid la pusculita si apoi la magazin. Din pacate aroma se simtea doar in recipient iar dupa ce o aprindeam aroma era inexistenta. Mare tristete mare...
     Intre timp, am mai evoluat iar acum putem sa ne delectam cu o multime de sortimente pe care le putem achizitona atat din magazine fizice cat si din magazine oline. Traiasca internetul! 
     Pentru postarea de astazi m-am gandit sa va prezint cateva marci pe care le-am testat de-a lungul timpului si sa va fac si cateva recomandari.


    De cand am inceput sa dezvolt aceasta manie? Nu stiu... Cand a fost ultima data cand nu am avut o lumanare parfumata in casa? Nu-mi amintesc...
     In schimb, imi amintesc mica obsesie pe care o dezvoltasem fata de tartele Yankee Candle. Biroul unde lucram era aproape de centrul orasului, in centrul orasului se afla libraria Humanitas iar in librarie... standul Yankee Candle. Va dati seama ce urmeaza nu? Vizite periodice, evident.
     De fiecare data cand vedeam ca se lansa o noua aroma fugeam la librarie. Daca nu gaseam aroma respectiva trebuia sa achizitionez alta ca doar nu ma deplasam degeaba, nu-i asa? Si incet incet am inceput sa adun din ce in ce mai multe. Trebuie sa recunosc ca unele aveau o aroma teribila dar existau si arome care aveau un iz specific (cam ca de ceara arsa) care ma deranja. Eu am un nasuc incredibil de pretentios asa ca exista posibilitatea ca unele persoane sa nu simta aromele care pe mine ma deranjau. In fine, sa revenim la subiect.
     Tartele aveau un pret accesibil, diversitatea era pe placul tuturor iar 1/4 dintr-o tarta era cantitatea optima pentru mine. Apartamentul in care locuiesc este mini-mini asa ca, in cazul in care as fi folosit mai mult aroma ar fi devenit ametioare. Mi-au placut dar ma plictisisem de procedura taie tarta, pune lumanare pastila in lampa, fii atenta sa nu fiarba prea tare etc. etc. Inca nu am incercat lumanarile parfumate dar le voi da o sansa in curand. Am auzit ca sunt fenomenale!


    In urma cu cativa ani, Deena mi-a facut cunostinta cu lumanarile din Ikea. Mi-au placut dar trebuie sa recunosc ca aroma lor nu era foarte puternica. Dupa vreo ora aroma lor incepea sa simta dar in limitele bunului simt, nimic deranjant, nimic care sa te faca sa te grabesti sa le stingi.
    Pentru mine, erau perfecte pentru serile in care imi doream sa ma relaxez fara sa fiu nevoita sa "pazesc" o lumanare care daca ar fi ars prea mult ar fi avut o aroma mult prea puternica.


    In aceeasi perioada am descoperit lumanarile Glade care au devenit pasiunea vietii mele. Dupa ce le aprindeam aroma lor era atat de puternica si de placuta incat nu-mi mai venea sa le sting. Cred ca am incercat majoritatea sortimentelor: cu portocala si scortisoara (a fost sortimentul pe care l-am iubit cu pasiune), cu mar si scortisoara, cu fructe de padure, cu editie limitata de Valentine's Day si cate si mai cate...
    Acestea sunt in continuare prefeeratele mele si nu le-as da pe nimic.


    Tot Deena mi-a facut cunostinta si cu Air Pure. Lumanarelele dragute, ambalaje simpatice si arome destul de puternice. Mi-au placut si din cate am inteles au un pret decent. De asemenea, ceara Air Pure are o aroma puternica, eu am folosit o bucatica si ma declar incantata de aroma lor.
     Cu lumanarile din LIDL mi-a fost teama sa experimente si totusi... le-am dat o sansa. Bine am facut! Nu stiu in ce mod sunt formulate dar dupa prima utilizare nu am simtit  nimic, nicio aroma. eram dezamagita si intr-o zi mi-am spus ca o sa o aprind doar asa... sa fie. Ei bine, magia s-aprodus si aroma sa placuta m-a invaluit. Ireal! Mi-a placut enorm si daca voi mai gasi vreun sortiment pe raftul magazinului il voi inhata fara sa-mi fac probleme.


    Despre lumanarile din UK, cele pe care Alexantza mi le-a daruit la inceputul acestei veri, nu pot sa va spun prea multe deoarece nu am putut sa le incep. Tipic mie! Arata atat de frumos incat mi-e mila...
    Oricum, in momentul in care voi epuiza stocul pe care am reusit sa-l adun cu drag si spor, promit sa revin cu un update.


    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca sfaturile mele sa va ajute in momentul in care veti alege lumanarea perfecta si sper ca nu v-am plictisit cu postarea in aromele careia m-am pierdut...

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like