Ha-Ha-Haul!

miercuri, noiembrie 04, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In meniul zilei de azi avem noutati. Pentru ca am inceput acesta luna cu dreptul si stiu ca va plac postarile de acest gen, m-am gandit ca astazi sa va prezint produsele care mi s-au alaturat la inceput de noiembrie.
    Ce ziceti? Ii dam drumul?


    Era joi iar eu bucataream. Si ca orice blogger curios, in timp ce amestecam in oala cu mancarica delicioasa am inhatat telefonul pentru a-mi verifica mailul. Defect profesional, ce mai! Scroll, scroll, click, click si observ un mail in care sunt anuntata ca am castigat unul dintre premiile puse la bataie de Apiland. Articolul meu, cel in care va prezentam tonicul apicultorului ApiLand (click aici) a atras atentia juriului care m-a premiat. M-am bucurat enorm pentru ca a fost un articol scris din suflet, despre un produs care merita toate laudele. 
     Dupa ce am incheiat capitolul bucatareala, cu un zambet larg, m-am indreptat spre calculator pentru a selecta produsele care constituiau frumosul premiu. 
     Ce am ales? Ei bine, datorita faptului ca ne-a placut atat de mult tonicul apicultorului ApiLand, am decis ca fiecare (atat eu cat si partenerul meu de testare, Marius) merita cate o portie de 20 de fiole asa ca acestea au fost primele pe care le-am adaugat in cos. Apoi, mierea de salcam ne-a atras atentia si am ales un borcan pentru noi si unul pentru bunica mea, care e o adevarata experta in miere si in acelasi timp, un adevarat fan al produselor apicole.
    Pentru eternele probleme cu gatul am ales spray-ul de gat Manuka Health, pe care am inceput deja sa-l testez si promit sa revin in curand cu mai multe detalii.
    El a ales un laptisor de matca pur Ecco si apoi, m-am aventurat in zona sapunurilor naturale cu miere de unde am ales un sapun cu miere si ciocolata si un sapun exfoliant cu miere si verbina.
    Promit sa revin cu detalii despre produsele despre care nu v-am vorbit pana acum si daca aveti vreo preferinta, va rog sa ma anuntati. O sa ma mobilizez!
     Multumesc Apiland pentru aceste produse minunate!
    

    Tot saptamana trecuta am inceput o colaborare frumoasa cu Elemental iar luni, curierul batea la usa cu un colet cu bunatati.
    De aceasta data am ales produse atat produse destinate rasfatului pielii cat si non-beauty pentru ca eram foarte curioasa de proprietatile produselor ecologice destinate curateniei.
     Untul de cafea a fost primul produs care mi-a atras atentia din categoria beauty si va spun inca de pe acum ca-mi place. In sfarsit un produs cu aroma autentinca! Yes!
    Uleiul de cocos si uleiul din samburi de caise sunt preferatele mele asa ca nu aveam cum sa nu le adaug in cos. 
    De aceasta data am decis sa testez si argila cosmetica, asa ca mi-am ales sortimentele alba si bej si abia astept sa le pun la treaba.
     Sapunul bio cu citrice si masline a fost plasat deja in baie si pot sa va spun ca-mi place iar sapunul bio compact neutru isi asteapta randul pentru a fi plasat la loc de cinste in sapuniera. 
    La capitolul produse ecologice destinate curateniei am ales detergentul universal de curatenie cu otet ecologic si praful ecologic pentru suprafete. Momentan am testat doar praful pentru suprafete si pot sa va spun ca m-a impresionat, e eficient si sunt multumita de el!


     Si nu in ultimul rand... am reusit sa intru in posesia noului meu telefon, Phillips V526 Xenium. Trebuie sa recunosc ca niciodata nu am investit foarte mult in telefoane iar in momentul in care am vazut oferta Digi mi-am spus ca n-am cum sa-l ratez. Initial pusesem ochii pe un Lenovo dar pana sa iau o decizie a disparut. Nu mi-am dorit sa repet experienta si cu Phillips asa ca, am mers la un sediu Digi de unde am aflat ca trebuie sa fac o comanda pentru telefon, am plasat comanda, am asteptat o saptamana si un pic (timp in care am insistat cu telefoane fara sa primesc mai multe detalii, dar mi-am pastrat calmul) iar ieri a ajuns. 
     Nu am avut timp sa ma joc prea mult cu aplicatiile sale pentru ca am fost destul de ocupata dar pot sa va spun ca-mi place, are o bateria "babana" si de acum o sa reusesc sa fac si eu poze frumoase cu telefonul fara prea mult efort. Yay!


     Gata! Am vrut sa concep o mini postare si nu mi-a iesit... Oricum, sper ca nu v-am plicitisit iar in cazul in care vreun produs v-a atras atentia si vreti sa-i ofer un loc fruntas, spuneti-mi si voi executa!

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like