NOTD: Mirror, mirror

luni, noiembrie 30, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Visam la o manichiura de acest gen de foooarte mult timp. De fapt, la oja visam, scuze! E luni si sunt cam aiurita, se intelege.
     In momentul in care am vazut-o pe Born Pretty Store am stiut ca trebuie sa fie a mea si am asteptat cu nerabdare sosirea coletului. De aceasta data, coletul a ajuns la mine dupa cinci saptamani (da, asteptarea a fost chinuitoare) dar a ajuns la posta normala, lucru care m-a bucurat enorm.
     In coletul cu bunatati, am gasit si cele doua minuni care promiteau o manichiura in care sa te oglindesti cat e ziua de lunga sau, dupa promisiunile lor 1-2 zile.
     Bun... am citit intructiunile si m-am pus pe treaba. Am luat baza pe care o foloseam de obicei, am aplicat-o, am lasat-o sa se usuce si am aplicat metalizata (asa scria pe site, asa am facut, chiar daca sticlutele erau numerotate cu pasii pe care ar fi trebuit sa-i urmez). Dezastru total! Oja a avut un efect total de scamosare. Da, acesta este termenul potrivit!
    Am sters-o si am luat-o de la capat. Am aplicat baza/top coat sau ce chitibusarie o fi in prima sticluta si apoi, fara rabdare am aplicat culoarea. Rezultat semi-dezastruos, semi-scamosat.
     Hmmm... Simteam ca rabdarea incepe sa ma paraseasca. Totusi, am spus ca-i mai dau o sansa asa ca am aplicat chitibusaria din prima sticla, am asteptat ca aceasta sa se usuce si apoi am aplicat metalizata. Efect WOW instantaneu! Yay!
     Nestiind daca top coat-ul este necesar am preferat sa sar peste aceasta etapa deoarece mi-era teama sa nu stric nebunia. Am lasat-o sa se usuce iar dupa cateva ore am fost nevoita sa spal niste vase. Odata cu ele s-au dus si retrovizoarele mele.
    Bun... am repetat toate fazele, am aplicat si top coat si am concluzionat: manichiura cu efect artistic de nota 10 dar care isi pierde intensitatea dupa maxim patru ore chiar daca stai sau speli vase.





    Ca o mica incheiere, doresc sa va mai spun ca substanta metalizata este foarte lichida, eu am reusit sa "improsc" tot in jurul meu si in cazul in care aplicati o cantitate prea mare aceasta va fi greu/imposibil de sters din zona cuticulelor.
    Oricum, in cazul in care va tenteaza, aceasta poate fi cumparata de aici la un pret de 9,9$, iar daca veti folosi codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii.


    Voi ati folosit produse de acest gen?
    Daca da, care a fost experienta voastra cu ele? Daca aveti vreun secret, va rog sa mi-l impartasiti. Promit sa nu-l divulg!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like