Preferatele lunii octombrie

luni, noiembrie 02, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Octombrie a zburat asa ca in meniul acestei zile avem preferate. Produse cosmetice, carti, filme, recomandari. O sa fie o postare destul de lunga asa ca va propun sa va pregatiti cafeaua, cativa biscuitei si sa-i dam drumul. E luni, sa nu mai pierdem vremea cu notiuni introductive!


     Descoperirea lunii octombrie este reprezentata cu mandrie de lotiunea de corp Herbagen - White flower, un produs care ma cucerit de la prima aplicare. Are o aroma deosebit de placuta, se absoarbe rapid si exceleaza la capitolul hidratare. Nu pot sa-i cer mai mult, zau asa! romit sa revin in curand si cu un articol in care sa va impartasesc mai multe.
    Stiu ca v-am mai povestit de foarte multe ori despre gelul de dus Jardins du Monde cu nuca de macadamia dar astazi doresc sa vi-l prezint pe post de... spumant de baie. Intr-o seara racoroaa imi doream sa ma bucur de o baie relaxanta cu muuulta spuma. Din pacate (sau din fericire) nu aveam spumant de baie asa ca m-am gandit sa torn sub jetul furios al robinetului putin gel de dus dupa care am plecat asteptand cumintica momentul in care sa ma strecor in cada. Cand m-am intors in baie am zarit o spumapufoasa care ma imbia la relaxare. Ah ce bine a fost. Sa va mai spun ca nu a disparut pe toata durata rasfatului? Nota 10!
    Chiar daca am avut noroc cu Alexantza care a avut grija sa ma rasfete cu mai multe sortimente ale celebrului Batiste, am fost cumintica si nu le-am inceput pe toate. Zilele trecute, dupa ce am stors tot ce mai era in Fresh, am ales varianta Eden. Pe langa un ambalaj care te cucereste de la prima vedere, aroma sa e de nerefuzat. A devenit preferatul meu, imi place la nebunie!
     Despre gelul pentru sprancene NYX v-am mai povestit si cu alte ocazii dar daca tot i-am ofertit un articol aici, m-am gandit sa il mai plasez inca odata in cadrul preferatelor acestui sezon.
    Odata cu veirea toamnei m-am reintors la nuante mai intense iar creionul ruj Maybelline Color Drama despre care v-am vorbit aici ocupa un loc fruntas. Cea mai mare probema pe care o am este la capitolul ascutire deoarece nu mai gasesc o ascutitoare care sa i se potriveasca. Aveti cumva vreo sugestie?
    Dizolvantul Sally Hansen este o noua descoperire care merita toate laudele din lume. L-am gasit la oferta in urma cu ceva vreme pe 1001cosmetice, la un pret de aproximativ 10 lei si mi-am spus ca merita sa-l incerc. Ei bine, doresc sa va spun ca este unul dintre cele mai bune produse pe care le-am incercat pana acum. In cazul in care il zariti pe undeva, oferiti-i o sansa! Zau ca merita!


    La capitolul lecturi ma pot lauda cu urmatoarele titluri:
    Inferno - cred ca pentru fiecare lectura trebuie sa ai o anumita stare care sa poata sa te faca sa empatizezi cu personajele, sa simti ca esti partas la suspans. Ei bine, de aceasta data am absentat. Am citit aceasta carte cu pufaieli si nu stiu daca eu am fost vinovata sau actiunea cartii a fost "buba". Poate nu e toata lumea de acord cu mine dar zau ca mi se pare ca toate cartile scrise de Dan Brown sunt similare. Eu am inceput cu Ingeri si demoni, o carte pe care am lecturat-o in doi timpi si trei miscari iar apoi am inceput sa-mi pierd interesul vis-a-vis de cartile sale. Nu stiu de ce ma tot incapatanez sa citesc toate cartile pe care le publica.
    Cum sa te indragostesti - Cecelia Ahern este autoarea mea de suflet. I-am devorat toate cartile, le-am facut si un clasament si tot stau si ma gandesc unde as putea sa incadrez acest titlu. Da, e codas... Actiunea incepe in forta, personajele principale sunt simpatice, subiectul actual si apoi totul merge pe fagasul fictiunii. Asa, ca un mic spoiler, personajul principal masculin doreste sa se sinucida iar ea incearca sa il opreasca promitandu-i ca in doua saptamani o sa-i demonstreze ca viata merita traita. Bun... cum face asta? Ajutandu-se de o carte motivationala. Mhm... Ideea e interesanta dar, din nou, nu am putut sa ma identific cu subiectul. Oricum, pot sa spun ca in cazul in care va doriti sa savurati o lectura usoara, aceasta este o optiune care poate sa fie luata in calcul. Usor de parcurs cu un subiect putin mai diferit.
    Anticarul - m-a facut sa regret ca ziua nu are cel putin 30 de ore. E greu sa incerci sa impaci si capra si varza si lupul si sa mai ai timp sa te si odihnesti. Totusi, lectura acestei carti este atat de captivanta incat nu ai cum sa nu-i faci loc in programul tau, indiferent de jobul pe care il ai. Da, esteo carte cu de toate: drama, actiune, dragoste. E scrisa intr-un mod original si chiar daca autorul face o incursiune in istoria cladirilor Barcelonei, nu se pierde in detalii si te tine in priza pana la finalul lecturii. Mi-a placut enorm aceasta carte.
    Despre Elixirul dragostei v-am povestit cate ceva aici, este o carte care ti se lipeste de mana si de care nu te poti dezlipi pana in momentul in care o termini. Nu ma credeti? Dati-i o sansa si o sa ma intelegeti.


    In aceasta luna am si... trei recomandari de filme.
    The walk: Sfideaza limitele - v-am vorbit despre el aici. Este un film de exceptie, despre ceea ce inseamna sa ai un vis si sa faci tot ce iti sta in putere sa il indeplinesti.
    Little boy - daca va plac filmele a caror actiune are loc in preajma celui De-al II-lea Razboi Mondial, acesta este pentru voi. Nu este un film violent, sangeros ci este vorba despre credinta, optimism si putere interioara.  Ce inseamna sa crezi ca ai puterea sa schimbi ceva cu cateva gesturi, cu incredere in fortele tale! Cred ca incepeti sa va dati seama care sunt filmele pe care le prefer nu-i asa?
    Southpaw - daca dupa ce vizionezi acest film nu te ridici in picioare si simti ca poti sa faci ceva, nu stiu dupa ce pelicula mai poti sa faci asta... Imi pare rau ca nu am mers la cinema in moemntul in care a rulat dar ma bucur ca i-am dat o sansa. Initial ma gandeam ca o sa fie prea violent pentru gusturile mele, avand in vedere ca e vorba despre un jucator de box profesionist care trece prin mai multe drame dar... nu a fost deloc asa. Are de toate, de la violenta pana la o sensibilitate care te face sa lacrimezi, are putere si te mobilizeaza. O da!

    Cam lunga postarea de azi, nu-i asa? M-am lasat furata de peisajul de toamna iar cuvintele au venit ca o avalansa. 
    Sper ca v-a placut articolul meu si sunt curioasa daca avem preferate "in comun". Astept cu nerabdare comentariile voastre.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like