Tesori d’Oriente imbraca povestile in pachete pentru sarbatori

miercuri, noiembrie 11, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Sarbatorile se apropie tiptil dar sigur iar noi, trebuie sa fim pregatite, nu-i asa?
    Eu incerc sa imi fac planul de atac cam de pe la inceputul lui noiembrie pentru ca, in momentul X sa nu fiu luata prin surpindere sau sa realizez ca timpul imi joaca feste. Studiez piata, imi fac lista cu persoanele pe care urmeaza sa le cadorisesc, caut oferte care sa ma incante si incep sa bifez si sa bifez si...din nou, sa bifez.
    Ofertele din postarea de astazi sunt la fel de prospete ca si checul delicios (sper eu) care creste in cuptor.


    Trebuie sa recunosc ca nu stiam prea multe despre Tesori d’Oriente dar odata cu lansarea oficiala, produsuele acestui brand mi-au starnit curiozitatea, m-am informat si m-am lasat tentata de aromele orientale, extrem de apetisante.
    Pachetul Tesori d’Oriente Hammam te imbie sa-i acorzi toata atentia datorita aromelor de iasomie de Sambac, flori de portocal si clementine. Mi se pare perfect pentru sezonol rece datorita combinatiei dintre citrice si arome florale, un adevarat rasfat. Cui nu i-ar placea?


    Pachetul Tesori d’Oriente Mosc Alb - mosc alb si ambra, arome orientale care te invaluie si te duc intr-o calatorie imaginara peste mari si tari. Cine nu si-ar dori sa se relaxeze intr-o seara geroasa de iarna cu miresme orientale?


    Pachetul Tesori d’Oriente Floare de Lotus - delicata si atragatoare floarea de lotus te duce cu gandul la caldura, la relaxare, te destinde dupa o zi aglomerata in care iti spui ca meriti un moment al tau, un moment de respiro.


    Fiecare gama mi se pare deosebita, atrage atentia prin diversitatea combinatiilor cu care te imbie si cred ca o sa-mi fie greu sa aleg. Oricum, sunt convinsa ca printre persoanele cadorisite cu aceste bijuterii cosmetice ma voi numara si eu pentru ca n-o sa le rezist. 
    Nu voi avea niciun regret pentru ca pe langa faptul ca fiecare pachet contine o apa de toaleta de 100 ml si un deo spray, pretul lor este cel mai apetisant. Pretul recomandat este de 29.96 lei asa ca,  da, merita!
    Acestea fiind spuse, sper ca v-a placut micul meu pont si sunt foarte curioasa daca sunt singura care se pregateste din timp pentru sarbatori sau daca preferati sa incepeti sa va pregatiti puuutin mai tarziu.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like