10 de 10 din 2015

joi, decembrie 31, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Iata ca a venit si momentul dezvaluirilor in materie de produse de beauty. Trebuie sa recunosc ca, in acest an mi-a fost foarte greu sa-mi aleg preferatele si poate din acest motiv am amanat atat de mult publicarea acestui articol. 
    Cu batai de tobe, cu aplauze puternice va prezint... cele 10 produse de nota 10 din 2015!



    Ca si in articolul precedent, ordinea este aleatorie, nu pot sa spun ca un singur produs a fost produsul anului, toate cele zece sunt iubite in egala masura. 
    Am decis sa incep cu bifazicul Nivea, un produs pe care l-am descoperit in luna iulie si de-atunci s-a stabilit pe etajera din baie neputand fi detronat de niciun produs pana in momentul de fata (cumintel, isi asteapta randul bifazicul de la Yves Rocher dar nu m-am incumetat sa-l incep pana nu termin potiunea care m-a cucerit). E un produs de nota 10 si vi-l recomand cu drag.



     Gelul pentru sprancene fabuloase de la NYX a ajuns in posesia mea tot in luna iulie, datorita Alexantzei, una dintre persoanele care imi citesc gandurile si imi cunosc si cele mai ascunse dorinte. V-am vorbit despre el in acest articol si povestea de dragoste continua si in zilele noastre.



    Cel mai folosit produs pentru conturare/colorare/iluminare a fost... Manhattan Glowing Goddes Shimmer Powder, un produs magic, dupa umila-mi parere. Vedem adesea tutoriale de machiaj in care conturarea ocupa un loc important si ne propunem sa o facem ca la carte dar dimineata, cand nu mai stii pe ce sa pui mana, iti spui ia mai du-te-n colo de conturare si te feliciti daca reusesti sa mai folosesti un blush. Hai, spuneti-mi ca nu sunt singura care gandeste asa!
     Ei bine, cu ajutorul acestei minuni si a unei pensule pentru contouring activitatea devenine o joaca. Eu iau cu pensula o singura data incercand sa ajung in toate zonele pudrei si cu cateva miscari obtin efectul de conturare de nota 10. Sunt foarte multumita acest produs, de modul de dispunere al nuantelor si vi-l recomand cu drag in cazul in care diminetile voastre seamana cu ale mele. V-am vorbit despre produul minune in acest articol.



    Crema de maini Avene Cold Cream, o descoperire destul de recenta. Am gasit-o la reducere intr-un SensiBlu si am luat-o fara sa stau pe ganduri. Imi place la nebunie, e foarte eficienta si da, meitat toate laudele!



    Am vorbit atat de mult despre acest produs incat m-am simtit datoare sa ii ofer un loc pe podiumul din acest an. Gelul spumant de curatare  de la Gerovital este favoritul meu de mai bine de doi ani. Am incercat si alte produse dar de fiecare data m-am reintors la el. Are o aroma placuta, nu usuca tenul, curata foarte bine si nu am nimic de obiectat la adresa sa (stiu ca exista si persoane care nu se inteleg la fel de bine cu el dar pentru mine e The One).



    Cea mai recenta descoperire in materie de scrub-uri este ... minunea de la Farmona. El mi-a amintit ce inseamna un scrub in adevaratul sens al cuvantului asa ca nu pot sa-i ofer decat toata dragostea mea. V-am vorbit despre el in cadrul acestui articol si da, ne iubim.


  Crema contur ochi Apidava a fost vedeta acestui an. Este un produs foarte eficient, hidratarea pe care o ofera e de nota zece si poate fi folosita cu succes si in cazul in care va conjruntati cu buze uscate/crapate - o aplicati seara iar dimineata veti fi uimite de efectul sau. Nota 10! I-am dedicat un articol aici.


    Balsamul pentru cuticule de la Sally Hansen este minunea pe care am descoperit-o in miez de decembrie. Mos Deena m-a cadorisit cu ea si zau ca de-atunci am uitat de toate produsele destinate ingrijirii cuticulelor. I-am dedicat acest articol si zau ca am spus tot.



     Mascara Maybelline Lash Sensational (scuzati aspectul ambalajului dar se pare ca intrat in conflict cu alte produse din portfard si a iesit invingator dar, ciufulit) nu este laudat degeaba de toata lumea. Chiar si genele mele se bucura de efectul sau, le ofera alungire, definire si volum si este un produs foooarte rezistent. Poate ca va va enerva in momentul in care veti dori sa il demachiati dar ii veti fi recunoscatoare daca dupa o plimbare printre fulgi de nea sau dupa un plans bun il veti vedea la locul lui. Da, e #awesome!



    Si cum niciun clasament nu poate sa existe fara prezenta unui produs Sleek, am decis sa includ minunatia de blush Rose Gold pe ultima pozitie vacanta a acestui top. Daca aveti nevoie de un blush frumos, stralucitor, pigmentat si rezistent, acesta este raspunsul! Pana acum nu am intalnit un produs care sa il detroneze asa ca da, merita! I-am dedicat acest articol si de atunci parerea mea a ramas neschimbata.


    Ah, ce greu a fost! Cu chiu cu vai am reusit sa ma decid si zau ca sunt foarte curioasa daca avem preferinte comune.
    Astept cu interes comentariile voastre pentru ca mi-ar placea sa stiu si care au fost produsele care v-au cucerit in frumosul 2015.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like