Chanel-izeaza-ma (NOTD)!

joi, decembrie 10, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, da, da! Am fost Chanel-izata!
    Autoarea acestei actiuni a fost Iulia, pe care o mai puteti gasi si pe fan page-ul ABC prin viata un om de nota 10 (si nu, nu sunt subiectiva in momentul in care fac aceasta afirmatie) care, stiind ca ma dau in vant dupa oje si nebunii dedicate unghiutelor (si nu numai) a decis sa ma cadoriseasca cu o bijuterie. 
    La inceput am refuzat deoarece stiu ca aceste produse au niste preturi aberante, pe care si in ziua de azi refuz sa le aflu dar pana la urma mi-a starnit curiozitatea cu nuanta lacului de unghii care ma astepta si am spus da.
    In momentul in care am primit minunatia, am uitat de brand si am exclamat doar WOW!, deoarece Mysterious este pur si simplu superba! Nuanta sa de verde khakio-grio-petrol m-a cucerit fara drept de apel.
    Am aplicat-o dupa mai multe zile de asteptare pentru ca bineinteles, mi-era mila sa o incep dar acum pot sa spun ca sunt de-a dreptul fascinata: se aplica uniform, opacitatea este de nota 10, luciul este perfect (nu am folosit top coat in momentul in care am decis sa o imortalizez - nici dupa aceea) iar rezistenta de fix patru zile. 
    Gata! Destul cu laudele! E timpul sa o admirati si voi!
    





    Deci, ce parere aveti?
   Nu-i asa ca sunteti de acord cu mine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like