Cu si despre laptisorul de matca pur cu aroma de mango de la Apiland

duminică, decembrie 20, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca tot e duminica si ne relaxam putin, m-am gandit sa va povestesc cate ceva despre noua mea experienta aromata. In luna mai am avut ocazia sa testez laptisorul de matca pur Apiland iar in acest articol am impartasit cu voi fiecare pas, fiecare senzatie avuta. Mi-a placut mult dar mi-a parut rau ca nu am incercat sa il folosesc si pentru uz extern. Mi-am spus ca o sa mai am ocazia sa il testez produse de acest gen iar dorinta mi s-a indeplinit.
    In urma cu cateva saptamani mi s-a propus sa testez un nou produs, laptisorul de matca pur cu aroma de mango Apiland. Cum sa refuz? 
    Aroma de mango este unadintre preferatele mele asa ca, nu am pierdut vremea, am raspuns provocarii si am asteptat cu nerabdare coletul.


    M-am bucurat enorm in momentul in care am bservat ca produsul nostru sugubet are un alt sistem de dozare, care e pe placul meu. Sticluta din material plastic, a fost upgradata iar acum o pompita ne ajuta sa dozam cantitatea necesara si suficienta unei utilizari (o dozare = 1 gram).


    Chiar daca la inceput mi-a creat unele probleme, ne-am imprietenit si am constatat ca daca tin recipientul cu capul in jos si dozez, nu mai am niciun impediment si totul merge struna. 
Ingrediente:
Laptisor de matca pur: 99.967%;
Aroma de mango: 0.03%;
Aroma de citrice: 0.003%.



    Laptisorul de matca PUR este sursa de ACID 10 HDA (acid 10 - hidroxidecanoic - substanta activa cu efect antibacterian, antifungic si antiviral), care mareste rezistenta organismului in fata bolilor si ajuta la eliminarea radicalilor liberi. In plus contine vitamine din complexul B (B1, B2, B3, B6, B7, B8, B9, B12-acid folic) in concentratii mari, sursa naturala principala de vitamina B5 (acidul pantotenic, sau „vitamina antistres”), si ACETILCOLINA – mediator in procesul de transmitere a fluxului nervos.
    Mango este un fruct recomandat pentru vitaminele pe care le contine (A, B6, C, E), fiind si o sursa de proteine si carbohidrati. Compusul numit „mangiferina” face ca acest fruct sa fie considerat un bun antiinflamator.
    Am inceput tesatrea in urma cu 10 zile (un gram sublingual, cu 20-30 de minute inaintea micului dejun) si pot sa va spun ca de aceasta data am fost egoista. L-am pastrat doar pentru mine deoarece Marius consuma laptisor de matca pur , aroma sa mi se pare pur si simplu delicioasa asa ca... e doar al meu!
     Spre deosebire de laptisorul de matca pur care are un gust acrisor, acesta are o aroma fructata, usor acrisoara dar care nu are cum sa nu-ti placa. Dupa cum este specificat si in descrierea sa, este recomandat copiilor care nu agreeaza aroma clasica. 
    Ca si in cazul laptisorului de matca pur, am observat o imbunatatire a calitatii somnului. Desi dorm mai putin decat de obicei, ma trezesc odihnita, plina de viata. Apoi, incep problemel cotidiene care ma trimit la somn franta de oboseala si tot asa... Oricum, el reuseste sa ma tina pe linia de plutire si am observat ca, din fericire, de aceasta data pofta de mancare nu a devenit atat de intensa ca la experienta anterioara asa ca ma declar incantata.
     Chiar daca temperaturile difera atat de mult de la zi la zi, si toata lumea e curtata de raceli, eu am reusit sa le evit (una mai ambitioasa era cat pe ce sa ma prinda in urma cu vreo doua saptamani dar i-am aratat eu ei cine-i stapan pe situatie!) si pot sa spun ca si aceasta mica minune m-a ajutat enorm pentru ca alimentatia mea lasa de dorit.
    Ca si la experienta anterioara, am observat o imbunatatire a tranzitului intestinal, lucru care nu a putut decat sa ma bucure.
    De aceasta data m-am simtit datoare sa il incerc si extern asa ca mi-am permis sa incerc si o combinatie de miere si laptisor de matca pe care am aplicat-o pe ten. Am fost generoasa, am folosit trei grame de laptisor de matca si o jumatae de lingurita de miere care mi-au ajuns la fix. Am lasat-o sa actioneze cca 15 minute, timp in care am asteptat cumintica, intinsa pe canapea deoarece mierea nu vrea sa stea pe tenul meu si aluneca mereu murdarind tot ce prinde in cale.
    Dupa cele 15 minute am clatit-o si m-am bucurat de un ten fin, catifela, rasfatat. Acum inteleg de ce il lauda toata lumea. Aceasta combinatie a fost geniala pentru tenul meu si nu pot decat sa ma felicit pentru ca i-am dat o sansa. Daca acum nu mai impart cu nimeni laptisorul de matca, o sa-mi permit mai multe momente de rasfat de acest gen.
    In concuzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs iar in cazul in care va tenteaza, un recipient de 30 grame poate fi achizitionat la pretul de 52 lei din magazinul online apiland.ro. Din partea mea primeste un mare DA si vi-l recomand cu drag.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like