Fii o profesionista la tine acasa cu trei pile sugubete!

sâmbătă, decembrie 19, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pe la sfarsitul lunii noiembrie am fost contactata de un reprezentat al firmei Aveniro Ltd., care ma invita la o campanie de testare a unor pile confectionate din sticla. Am acceptat, deoarece stiam ca acest gen de pile sunt foarte eficiente, testasem una la Deena in momentul in care am avut grija de unghiutele sale asa ca, nu am pierdut vremea si le-am intampinat cu bratele deschise.
    Dar mai intai, ca o mica paranteza, trebuie sa va marturiesc ceva. Intotdeauna mi-a placut sa ma ocup singurica de manichiura si de pedichiura mea. M-am lasat pe mana unei singure persoane in ceea ce priveste pedichiura, aceasta fiind prietena mea, in care aveam incredere (am fost atenta la tot ceea ce a facut, "am furat meserie" si de atunci ma descurc si mai bine). Da, sunt o ciudata si prefer sa ma ocup singura de tot ceea ce tine de mine pentru ca asa ma simt in siguranta.
     Incerc sa imi fac timp pentru mine si chiar daca uneori ma gandesc la un rasfat binemeritat, intrebarile care imi vin in minte sunt: Oare are sterilizator? Daca are, oare il foloseste?. Si atunci ma mobilizez si ma apuc de treaba. Sunt mereu in cautarea unor ustensile care sa imi usureze munca, astfel incat intr-un timp record sa obtin rezultate care sa ma multumeasca.
   Da, sunt Diana si imi place sa ma ocup de tot ceea ce tine de mine! Paranteza inchisa.


    In cazul in care nu stiati, sugubetele in cauza sunt produse in Cehia iar materialul din care sunt confectionate e cristal de Boemia. Sunt renumite datorita durabilitatii, eficientei, modului foarte simplu de intretinere si al efectului benefic pe care il au asupra sanatii unghiilor. De asemenea, toate produsele sunt confectionate 100% manual si atent verificate deoarece satisfactia clientului este pilonul principal pe care se bazeaza compania.
    Cele trei bijuterii au ajuns la posta normala dupa aproximativ patru zile de la confirmare si le-am ridicat cu sufletul la gura.
    Nuanta lor de un albastru marin mi-a placut la nebunie deoarece ma duce cu gandul la vacante, la relaxare si din acest motiv, activitatea de destinatie e si mai placuta.


    Chiar daca arata atat de bine si par foare finute nu sunt deloc asa. Partea abraziva este cu adevarat abraziva, lucru care ma incanta deoarece sunt sigura ca ma voi bucura de ele o perioada indelungata
    Fiecare pila este ambalata individual intr-un etui din material plastic, asa ca pot fi depozitate/transportate fara nicio problema.
    Prima pila care mi-a atras atentia a fost L42 - 195mm/4mm - o pila perfecta atat pentru manichiura cat si pentru pedichiura. In doi timpi si trei miscari am reusit sa imi scurtez unghiutele in joaca. Totul devine mult mai simplu in momentul in care manuiesti o pila de acest gen.



    A doua pila, XL62r 165mm/6mm este destinata rasfatului calcaielor. Cred ca nu sunt singura persoana care se confrunta cu problema calcaielor ingrosate asa ca, un produs de acest gen este mai mult decat binevenit in casele noastre.
    Inculpata noastra are particule abrazive de dimensiuni diferite, pe una dintre fete acestea sunt mai proeminente astfel incat pielea ingrosata sa fie indepartata cat mai rapid, iar cealalalta fata permite netezirea pielii dupa aplicarea tratamentului mai agresiv.
    Am testat-o, mi-a placut la nebunie.
    A treia pila, L62r 135mm/6mm este sora mai mica a lui XL62r, o pila conceputa special pentru calatorii. Perfect! Abia astept sa plec in vacanta pentru ca dansa va fi alaturi de mine.



    Consider ca utilizarea acestui gen de accesorii un avantaj deoarece pot fi curatate foarte usor, sub jetul de apa cu o perie si putem foloi detergent fara ca acestea sa fie afectate. De asemenea, staff-ul companiei ne pune la dispozitie mai multe metode de personalizare a acestor bijuterii astfel incat manerele pot fi inscriptionate cu sigle sau mesaje haioase in format 3D.
    In concluzie, nu pot sa sun decat ca sunt mai mult decat incantata de noile mele aliate si ca le voi folosi cu drag si spor pentru muuult timp. Primesc un mare DA din partea mea.

    Voi ati folosit pile de acest gen? V-au impresionat la fel de mult?
    Daca nu... va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like