Ha-Ha-Haul!

duminică, decembrie 13, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Era sambata, se inserase deja si in timp ce-l asteptam pe Mos Nicolae am decis sa-mi verific mailul. In general verific doar mailurile "principale" dar acum, ca tot aveam timp am decis sa arunc o privire si in zona  dedicata ofertelor.
    Prima oferta era de la Yves Rocher. Sa intru? Sa nu intru? Si totusi... Click!


    In mailul respectiv eram anuntata ca in cazul in care plasam o comanda care depasea suma de 99 lei primeam un produs cu 1 leu. Pe langa asta, mai primeam un cadou pentru ca suma comenzii mele depasea 39 lei si... daca ma incumetam sa mai comand ceva, iar suma mea reusea sa depaseasca 119 lei... primeam si apa de parfum Comme une Evidence.
    Mosule, poti sa ma vizitezi pentru ca acum, nu mai am ochi decat pentru Yves Rocher!
    Am inceput cautarile, am umplut cosul, l-am mai "descarcat "de cateva ori iar in final, comanda mea arata in felul urmator (am exclus cateva produse care vor fi daruite unor persoane dragi si din acest motiv suma pe care v-o prezint nu reflecta in totalitate realitatea):
    Ella - Mihaelaaaa tu esti vinovata pentru primul produs pe care l-am adugat in cos. Bifazicul a fost laudat de atatea ori pe blogul ei incat nu puteam sa il refuz.
    Gelurile de dus cu aroma de cafea si cel cu nuca de macadamia au fost adugate automat. Fata de anii anteriori, de acesta data am decis sa fiu mai cuminte si am comandat doar cate doua bucati din fiecare sortiment.
  Laptele de corp cu portocala confiata si migdale era pe lista tot din cauza Mihaelei asa ca s-a strecurat tiptil in cos iar balsamul reparator pentru picioare cu unt de Karite mi-a starnit curiozitatea si a tasnit ca o sageata in aceeasi zona.


    Acum, sa trecem la cadouri.
    Comme une Evidence a fost primul meu parfum Yves Rocher si m-am bucurat ca pot sa beneficiez de el, cado' - ca la teleshopping.
    Apoi, crema ultra nutritiva pentru maini si oja Yves Rocher - Culorile Naturii (pentru ca am depasit primul prag, cel de 39 lei) m-au facut sa astept cu nerabdare coletul. Sincera safiu, eram foooarte curioasa de nuanta ojei. Sa vedem, sa vedem si... a fost Rosu Mac.
    Ultimul produs din cos a fost cel cu pretul de 1 leu iar acesta a fost, un parfum, evident! Am ales Flowerparty deoarece mi-era pofta de o aroma jucausa, florala iar ambalajul si descrierea mi-au sugerat ca aceasta e cea mai buna optiune. Pe pielea mea aroma sa este usor condimentata si mai putin florala asa ca se incadreaza perfect in peisajul de iarna.


    La final, am tras linie si am concluzionat: merita!


   Am asteptat cu nerabdare coletul si ma bucur ca am plasat aceasta comanda desi s-a lasat asteptata pana vineri si era sa imbatranesc pana am intrat in posesia sa. Cred ca e una dintre cele mai avanatajoase oferte de care am beneficiat pana acum asa ca nu pot decat sa ma bucur ca mi-am verificat emailul.
    Voi ati mai facut facut ghidusii de acest gen in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like