NOTD: Rosu mac

luni, decembrie 14, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca ieri va prezentam prada mea (click aici), astazi am decis sa va prezint si o manichiura cu oja pe care am primit-o cadou in coletul Yves Rocher.
    Nu cred ca mai e o surpriza pentru cineva faptul ca iubesc ojele de toate felurile, de toate culorile iar in momentul in care vad ca acestea sunt oferite cadou, ma simt si mai motivata pentru a plasa o comanda.

    Trebuie sa recunosc ca, daca in alti ani nuantele de rosu imi mai spuneau cate ceva acum... ma fac sa ma uit lung la manichiura mea si sa-mi spun: Oare-s unghiile mele?
    Da, simt ca rosul nu mai este o culoare care sa ma reprezinte dar, avand in vedere faptul ca sarbatorile bat la usa am decis sa profit de aceasta nuanta cat mai mult iar apoi, sao las pe tusa pana la vara cand pedichiurile mele vor vedea lumina zilei.
     Fara alte introduceri, sub lumia reflectoarelor... Rosu Mac din gama Culorile naturii de la Yves Rocher.





    Chiar daca aparatul nu i-a suprins nuanta in cel mai fidel mod, doresc sa subliniez faptul ca avem de-a face cu un rosu intens (cu subton albastru), destul de pigmentat care se aplica foarte usor.
    Luciul sau este foarte frumos dar fara top coat, inculpata noastra se "toceste" foarte usor asa ca, va recomand sa nu-l uitati in cazul in care doriti sa va bucurati cvat mai mult de o manichiura in compania sa.
    In rest, toate bune si frumoase. 
    Voi ati folosit oje din aceasta gama? Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like