OOTD: Mix, mix, mix!

marți, decembrie 22, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-i asa ca nu ne-am mai vazut de ceva vreme? 
    Mi-era dor de un outfit dar din pacate lipsa timpului liber m-a facut sa profit mai mult de weekend-uri in care sa imi incarc bateriile. Ei, nu-i nmic! Promit ca de acum inainte sa reusesc sa ma mobilizez si sa va prezint mai multe outfituri inedite.
     Pentru postarea de azi am ales sa combin texturi, imprimeuri si culori pentru un rezultat cat mai vesel si diferit, in acelasi timp.



    Totul a inceput cu pantalonii PULL AND BEAR OPHTA BLUE pe care i-am bagat in cos fara sa stau pe ganduri in momentul in care i-am zarit aici. Stiu ca stiti ca ador imprimeul floral si nici macar iarna nu ma poate impiedica sa-l port. Pretul de 17, 97 lei a fost mai mult decat binevoitor asa ca n-am ratat ocazia.
    Apoi, mi-am propus sa ma joc cu cat mai multe articole vestimentare. Am ales cizmulite cu iz indian, un pulover pufos si o palarie simpatica.


    De la el am furat un fular supradimensionat si totul a fost finalizat cu o jacheta bej, asimetrica, imblanita. Materialul sau este subtirel dar destul de calduros si in cazul in care apelati la un pulover mai gros puteti sa o purtati si in aceasta perioada. O mica atentionare: nu purtati haine negre pe dedesubt deoarece puful alb o sa se lipeasca de fiecare coltisor de culoare inchisa!


  Am purtat:
Pantaloni Pull & Bear- aici
Jacheta  asimetrica - aici;
Palarie - Yesfor;
Cizme, fular, pulover - random.


       Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat joaca mea!
    Voi purtati combinatii atat de jucause sau preferati tinutele clasice, serioase?


Kiss Kiss Dee


You Might Also Like