Dupa patru ani

vineri, februarie 12, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,

    Nu-mi vine sa cred ca au trecut patru ani! Nu puteam sa incep cu alta introducere, zau asa!


    Am inceput fara sa-mi fac planuri prea mari. Doream sa impartasesc cate ceva despre produsele pe care le indrageam, cate o manichiura, cate un machiaj si am ajuns sa invat o multime de lucruri, sa ma lupt cu timpul pentru a posta cat mai des deoarece inspiratia nu m-a parasit nici in cele mai aglomerate sau triste zile, sa imi doresc sa fiu cat mai aproape de voi.
    M-am obisnuit sa va iau cu mine in toate calatoriile, sa va povestesc despre toate pataniile sau cuceririle pe care le-am facut. Acum, citind cateva articole despre primele drumetii pe munte rad in hohote. Sunt foarte amuzante articolele de acest gen, zau asa!
     Am citit impreuna, am descoperit produse noi, am poftit la retete apetisante sau ne-am pregatit nenumarate liste de dorinte. Ati fost alaturi de mine iar acest lucuru m-a motivat mereu si n-am renuntat.
    Chiar daca diminetile mele incep adesea la ora 5 iar weekend-urile imi sunt incarcate cu activitati, nu as putea sa-mi imaginez viata fara acest coltisor drag. Nimic nu mi se pare greu atunci cand pui pasiune in ceea ce faci asa ca nu, n-o sa ma plang. Nici vorba!
    Mi-e drag acest loc in care ma regasesc, in care ma retrag pentru a ma relaxa in clipele in care imi doresc o pauza de respiro iar in momentul in care vad ca si voua va place sa reveniti aici, mi-e si mai drag.
     Nu vreau sa va plictisesc cu acest articol si cred ca de-a lungul timpului am reusit sa sintetizez ideile ample in cat mai putine randuri asa ca o sa trec direct la concluzii.
     Ma bucur ca am indraznit sa pasesc pe acest taram minunat.
     Ma bucur ca nu m-am plafonat si am cerut mereu mai mai mult de la mine si de la calitatea articolelor pe care le postez. Chiar daca uneori imi ia mai mult timp, in momentul in care privesc in urma pot sa spun ca da, diferenta se observa.
    Am avut curajul sa imi depasesc limitele in tot ceea ce mi-am propus si sunt mandra de asta!
    Imi creste inima in momentul in care vad ca ideile articolelor mele va plac si chiar daca uneori reprezint o sursa de inspiratie fara a fi mentionata, am invatat sa zambesc si sa privesc jumatatea plina a paharului. Sunt citita, lumea ma place si imi preia ideile. Un lucru notabil, nu-i asa?
     Nu in ultimul rand, doresc sa va multumesc pentru ca sunteti aici! Chiar daca nu indrazniti mereu sa comentati, dimineata cand ma uit pe statistici nu am cum sa nu zambesc. Va multumesc de mii de ori pentru tot!
    La multi ani By Dee makeup and more...!
    Sa ne vedem, citim si auzim pentru cat mai mult timp de-acum incolo!

Dee va pupa de nu va vedeti!
     

You Might Also Like