InstaMania #51

luni, februarie 15, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Miez de februarie cu gandul la primavara. Da, asa incepe saptamana mea. Chiar daca stiu ca e destul de devreme, eu visez doar la zile insorite, cu temperaturi placute fara sa mai simt amenintarea racelii. Ar fi minunat daca primavara nu ne-ar pacali si iarna s-ar retrage tiptil. Dupa ziua de ieri si dupa prognoza favorabila, eu sper ca o sa plece...
     Da, iar am inceput saptamana cu eternele-mi aberatii. Zau ca nu ma pot abtine. Dar, pana la venirea zilelor la care toot visez, va invit la un nou episod din InstaMania.


    Sibiul e frumos in orice anotimp. Ieri l-am redescoperit dupa o perioada in care nu mai umblasem brambura. O zi frumoasa intr-un oras de poveste. Minunat!


    Cand diminetile incep cu cate o priveliste de acest gen, n-ai cum sa fii posomorat. Imi place sa ma delectez cu rasaritul de soare si in fiecare dimineata privesc cu jind spre Fagarasii inzapeziti.


    Cand ai pofta de joaca, inhati tot ce ai la indemana si incepi sa creezi manichiuri interesante. Ma relaxeaza enorm activitatile de acest gen.


   Performanta ultimelor doua saptamani. Incet, incet sper sa reusim sa reusim sa atingem conditia fizica de anul trecut. Sezonul de muntomanie se apropie cu pasi repezi. Il simt!


    Am bifat-o dar inca nu am pus-o la treaba. Totusi, cred ca de astazi va intra in teste pentru ca nu ma mai pot abtine.



    Cu gandul la carari de munte, admir peisajul inzapezit...


   Cand vine vorba de relaxare, o carte buna e solutia perfecta. Si aceasta a fost una de nota 10!


    Am ajuns la concluzia ca am atat de multe charm-uri incat in momentul in care gesticulez putin, zici ca am zurgalai. Imi plac, dar am spus stop. Gata! Sunt destule!


    Si daca tot vorbeam de carti bune... Aceasta este preferata momentului.


   
    Yey! Yey! Yey! Am ghioceii mei! Au aparut in sfarsit si la noi in batatura asa ca acum voi profita de frumusetea acestor flori firave si delicate.


    Si asat a fost tot! Doua saptamani au zburat rapid si imi doresc ca urmatoarele sa zboare la fel de repede. Abia astept sa vad iarba proaspata, copaci infloriti mmmm.... Gata! Trezirea!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like