NOTD: Blobbicure

luni, februarie 08, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va mai amintiti aceasta postare? Eu sigur nu am cum s-o uit, atat de dezamagita am fost!
    Cu promisiunea facuta publica, m-am ambitionat, am ales doua oje care mi-au atras atentia din gramajoara care-mi sta la dispozitie, am luat instrumentul de punctare si m-am apucat de treaba.
    De aceasta data am aplicat un strat fooooarte gros de oja iar apoi, fara sa mai astept nicio clipa am punctat buline de diferite marimi pe toata suprafata unghiei.
    Rezultatul e destul de simpatic dar, trebuie sa spun ca nu ma multumeste in totalitate.






    Stiti bancul ala cu blondele? Cum, care? Ala cu "Mai dati-i o sansa"? Stiu ca-l stiti!
   Cam asa ma simt si eu. Chiar daca raspunsul se apropie de realitate, simt ca mai am nevoie de o sansa.
    Data viitoare voi incerca sa aplic "bulinele" direct cu pensul ojei si sper sa ajung la un rezultat mai placut.
     Voi ce parere aveti despre manichiura mea? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like