NOTD: V'day mani

sâmbătă, februarie 13, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Inimioare-n stanga, inimioare-n dreapta, inimioare peste tot!
    Pai daca-i asa, m-am gandit sa ma prezint si eu cu o manichiura care sa respecte tema acestei luni. Placuta cu modele am, asa ca n-o sa ma chinui prea mult, idei am, culori am, asa ca ii dau bice!
    Si daca marea majoritate abordeaza nuante romantice, eu m-am gandit la o dragoste cu nabadai asa ca am folosit mai multe culori pentru inimioarele aplicate. 
     Acestea fiind spuse, pe unghiutele mele veti vedea pasiune, nebunie, gelozie (mai estompata ea, asa... putin), furie si dragoste. Da, o adevarata furtuna care sper sa fie placul vostru.





    Ei, dragile mele, ce pare aveti?
   Ati purta o manichiura de acest gen?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like