OOTD: All black with a twist

joi, februarie 18, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Mi-era dor de o tinuta all black. Nu stiu daca v-am spus pana acum dar, pe locul doi in sufletul meu (dupa tinutele extrem de colorate, bineinteles) se afla tinutele negre precum carbunele. In cazul in care n-o sa ma vedeti cu niste combinatii turbate de roz, galben si cine mai stie ce, atunci cu siguanta voi apela la o tinuta in care sa predomine negrul.


    Totusi, de aceasta data, fiind tot cu gandul la zilele frumoase de primavara, n-am putut sa ma abtin si am apelat la noul meu sacou inflorat. Da, trebuie sa recunosc ca ma asteptam ca materialul sau sa fie mai tare (are materialul acela "de trening" lucios), mai plin sau sa beneficieze macar de o captuseala dar, m-am adaptat si la aceasta situatie. Am luat una bucata helanca mai groasa si problema a fost rezolvata. Probabil ca producatorul s-a gandit ca sacourile de acest gen ar putea fi purtate cu succes in serile racoroase de vara sau nu. Nu stiu ce sa spun... Cert e ca m-am obisnuit si cu acest material dar recunosc, imprimeul sau adorabil m-a convins. Asta mi-a atras atentia si pe site si asta m-a facut sa-i ofer o sansa in plus.



    Un bucata fusta de "piele" pentru ca inca iubesc acest trend si o pereche de botine fara toc. Da, in ultima perioada am cam renuntat la tocuri si zau ca nu le simt lipsa.
    Sper ca tinuta mea cu iz  usor de primavara sa fie si pe placul vostru.


Am purtat:
Sacou - aici;
Helanca- Zara;
Fusta - Choies;
Dres - No name;
Botine - Bfashion.



Kiss Kiss Dee

You Might Also Like