OOTD: Freedom

joi, februarie 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, recunosc! Ma curteaza o raceala!
    Da, recunosc! M-am saturat de infofoleli! 
    Am avut grija de mine, am tinut ca de fiecare data cand ies din casa sa fiu imbracata corespunzator dar nu mai vreau sa port atatea cojoace! Drept urmare, acum suport consescintele dar sunt convinsa ca voi fenta raceala si de acesta data.
    Mi-era dor de o tinuta mai lejera asa ca, in momentul in care am zarit cateva raze de soare si niste temperaturi cu plus, am si tasnit afara. Si cum un outfit era binevenit, l-am imortalizat iar astazi vi-l prezint cu drag.
    Totul s-a bazat pe comoditate, lejeritate, libertate.
    Bineinteles, si cadrul/fundalul pe care l-am ales ma duce cu gandul la zilele pe care le visez deja, la hoinarelile pe munte si da, la tema acestei zile: libertatea.


    Am apelat la un pulover "lalai". Mi-a placut enorm nuanta sa asa ca marimea L mi s-a parut perfecta avand in vedere faptul ca motto-ul meu este "cu cat mai lejer cu atat mai bine". 
    La helanci nu renunt pana cand temperaturile nu se apropie de varsta mea asa ca da, cea neagra s-a incadrat perfect in peisaj.
    Panatalonii de piele ma asteaptau nerabdatori si o pereche de botine fara toc mi s-au parut alegerea perfecta.



    Si ca o fashionista mai mult sau mai putin inraita, nu poteam sa plec fara o palarie, am luat-o pe inculpata de mai jos si am scos-o la promenada.


    Simplu, confortabil, fara batai de cap!


    Ce parere aveti despre tinutele de acest gen? Va plac? Le-ati purta?


    Si nu in ultimul rand, zau ca mi-ar placea sa stiu care este primul lucru la care va ganditi in momentul in care auziti cuvantul libertate. Astept cu nerabdare comentariile voastre.

Kiss Kiss De

You Might Also Like