Preferatele lunii ianuarie

joi, februarie 04, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Hop, top si in goana mare a zburat si ianuarie. Nu stiu cand a trecut timpul, nu vreau sa mai dezbat acest subiect infricosator asa ca voi trece direct la subiectul postarii de azi. Preferate, adorate si descoperite in ianuarie.


    Cine putea sa inceapa o lista a preferatelor cu o ascutitoare? Doar Dee! Pai cum sa nu laud ascutitoarea de la Essence daca ea a reusit sa-mi readuca la viata creioanele jumbo? Sint sigura ca nu sunt singura persoana care tanjea dupa o ascutitoare perfecta pentru creioanele babane pe care le tocise cu drag si spor de-a lungul timpului. In cautarile mele, mi-am amintit de un articol scris de frumoasa cu par mov care o lauda pe inculpata noastra. Am fugit in Auchan, am achizitionat-o la un pret de aproximativ 6 lei si am testat-o imediat dupa ce am ajuns acasa. Cu chitaieli si veselie am constatat ca poate ascuti toate jumbo-urile pe care le aveam asa ca da, isi merita locul fruntas!


    Creionul ruj de la  Max Factor Colour Elixir Giant Penstick urmeaza imediat dupa ascutitoare deoarece sarmanul a stat pe tusa foarte mult timp. Nu am indraznit sa incerc sa il ascut cu un cutit, am scobit cu o pensula in interiorul sau pana n-am reusit sa scot nimic si apoi am asteptat ascutioarea minune. Si a aparut si de-atunci nu mai am ochi decat pentru el!
    Cea mai purtata oja din ianuarie a fost Colorama, neagra ca fundul iadului! Mi-a fost dor de negru asa ca l-am purtat atat in varianta solo cat si in toate combinatiile posibile si imposibile.
    Fluidul pentru volum John Frieda! Stiu ca v-am promis ca o sa-i dedic un articol si n-am reusit. Iertare!
Imi place foarte mult deoarece ofera parului un volum spectaculos, care se mentine aproximativ 2 zile (in cazul meu pentru ca in a treia zi scot la atac samponul uscat) si nu ingrasa, nu incarca, nu deranjeaza. Nota 10.
    Uleiul pentru par de la Loncolor Natura a fost produsul care mi-a placut de la prima aplicare. Are ingrediente bune, si dupa ce il folosesc parul meu arata foarte bine. Urmeaza review, promit!
    Crema ultra nutritiva pentru maini Yves Rocher a fost o surpriza deosebit de placuta. Am incercat, m-am ambitionat si-am spus ca n-o s-o incep pana nu voi termina alte produse pe care le-am inceput. Credeti ca am reusit? Da de unde! Ma bucur ca i-am dat o sansa deoarece am descoperit o crema densa, hranitoare, perfecta pentru sezonul rece! Yay!
    Argila bej MAYAM mi-a placut de la prima aplicare. Curata excelent, tenul ramane proaspat, stralucitor cu acel aspect sanatos si... reduce aspectul porilor vulcanici. Nu stiu ce au, dar in ultima perioada porii din jurul nasului au un aspect care nu ma bucura absolut deloc. Ei bine, noua mea prietena ii diminueaza si daca as reusi sa o folosesc de doua ori pe saptamana cred ca as obtine niste rezultate mai bune. Momentan, nu reusesc sa ma mobilizez sa o folosesc decat duminica dar e bine si asa. Ne intelegem de minune.


    La capitolul lecturi ma laud cu trei volume din La medeleni. Mi-a placut foarte mult sa ma delectez cu o lectura scrisa de un autor roman. Atentia la detalii si modul in care sunt descrise sentimente, trairi, emotii m-a impresionat. Mi-a placut foarte mult si singurul motiv pentru care am lasat pe tusa al patrulea volum a fost curiozitatea. Noile carti care si-au facut loc pe raftul bibliotecii m-au convins sa le devorez.
    Copiii libertatii este o carte de nota 1000. V-am vorbit despre ea in acest articol asa ca n-o mai lungesc.
    Trebuie sa recunosc ca, Pe cand eram o opera de arta m-a cam dezamgit. Ma asteptam la mai mult de la ea si de la Eric Emmanuel dar se pare ca toate padurile au uscaturile lor, nu? In curand voi reveni cu un articol.


    Si-am incalecat pe-o sa si.... cunoasteti finalul, nu?
    Acestea au fost preferatele lunii ianuarie iar acum sunt pregatita si curioasa de tot ceea ce ne rezerva luna februarie. Presimt ca vom avea parte de o multime de lucruri interesante.
    Voi ce descoperiri ati mai facut? Ce v-a cucerit in ianuarie?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like