Secrete - Cate ceva despre obtinerea unei manichiuri frumoase

sâmbătă, februarie 20, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca manichiurile ocupa un loc important in sufletul meu. Imi place sa ma joc cu nuante, texturi, modele si sa obtin rezultate cat mai spectaculoase. Lucrez mult la calculator si zau ca in momentul in care am o manichiura simpatica, lucrez mai cu spor. O admir, tastez, gandesc, analizez, creez. Oare sunt singura? Sper ca nu!
    Si pentru ca vreau sa va demonstrez cat de simplu e sa concepi manichiuri care sa-ti insenineze zilele am decis sa va impartasesc cateva din "secretele" mele.


    Care sunt pasii pe care-i urmez pentru a crea si a pastra o manichiura de zile mari? Va invit sa lecturati randurile de mai jos.
    Chiar daca e greu si uneori aman, cea mai importanta etapa e hidratarea. Se spune ca mainile iti tradeaza varsta pentru ca adesea avem grija sa ne hidratam tenul, corpul & Co si uitam de pielea mainilor. Ea in schimb, nu uita! Indiferent de sezon, trebuie sa alegem o crema care sa ne protejeze pielea de factorii externi. Eu folosesc vara produse mai usoare, care se absorb rapid iar iarna produse consistente fara sa tin cont de puterea de absorbtie (daca e necesar ma rasfat cu un masaj pana ma declar multumita).
     La fel de importante sunt si cuticulele. Nu le tai (daca stau bine sa ma gandesc, cred ca le-am taiat de maxim 5 ori in toata existenta mea), ci am grija sa folosesc produse care sa substituie aceasta etapa. Usor, rapid si fara riscuri. Chiar daca acum folositi cutitase, forfecute si alte nebunii si acest pas vi se pare imposibil, va recomand ca timp de trei luni sa incercati sa folositi creme, uleiuri sau produse destinate cuticulelor. La inceput, aceasta etapa o sa vi se para dificila dar veti vedea ca in timp, totul o sa devina mult mai usor. 
   Puteti sa folositi fie peeling-uri cuticulare, balsamuri (eu il folosesc pe cel de la Sally Hansen si mi se pare perfect) sau puteti folosi uleiuri. Cu un betisor din bambus le puteti "educa" si toata afacerea e rezolvata in timp record. 
    Dupa operatiunea de hidratare incep sa imi privesc unghiutele si ma gandesc daca trebuie sa le scurtez sau pot sa le colorez. Nu ma dau in vant dupa unghiute lungi deoarece ma incurca in momentul in care tastez asa ca adesea optez pentru scurtare. Daca pe blog vedeti ca postez manichiuri in care unghiile mele sunt destul de lungi inseamna ca fie am beneficiat de o vacanta fie mi-a fost tare lene si nu le-am scurtat.
    Daca le scurtez, apelez la un set de pile electrice pe care l-am primit cadou in urma cu vreo 5 ani si care isi face treaba cu brio si in prezent. Iau pila cea mai "agresiva" si in doi timpi si trei miscari le-am scurtat. Nu folosesc altceva deoarece operatiunea mi se pare prea migaloasa iar pilele ma ajuta sa rezolv problema in timp record. In cazul in care nu sunt multumita de forma lor, apelez la o pila normala cu care le retusez.
    Stiu ca in cazul in care suntem nemultumite de nuanta naturala a unghiilor putem sa folosim metode naturale, cum ar fi bicarbonatul, sau zeama de lamaie dar eu, fiind intr-o permanenta cursa contra cronometru prefer sa folosesc pilele pentru buffing. In cateva minunte reusesc sa scap de asperitati, de nuanta galbuie care uneori isi mai face simtita prezenta si pe unghiile mele si reusesc sa le ofer un luciu frumos.
    In cazul in care doriti sa aplicati metoda mea, puteti sa apelati la un kit de accesorii in care puteti sa gasiti produsele de care aveti nevoie atat pentru cuticule cat si pentru suprafata unghiei. Se gasesc in hypermarket-uri, magazine online sau magazine specializate.


    Acum, dupa ce am trecut si de aceasta etapa, urmeaza etapa cea mai frumoasa: culoare, modele, nebunii.
   Dar sa nu uitam de baza. In trecut n-o foloseam, evitam utilizarea sa deoarece mi se parea ca imi incarca unghia, ca manichiura n-o sa reziste. Gresit! Daca n-o sa aplicati o baza, va veti trezi cu unghii patate si, de cand folosesc acest strat protector, doresc sa va spun ca rezistenta unei manichiuri a fost prelungita cu cel putin o zi. 
    Puteti sa alegeti dintr-o vasta gama de produse, o baza care sa va multumeasca. Eu va recomand sa nu sariti peste acest pas.
     Dupa ce ati aplicat-o, puteti trece la aplicarea culorilor. Eu folosesc o multime de nuante, nu tin cont de brand pentru ca fiecare padure are uscaturile ei atat in ceea ce priveste marcile scumpe cat si marcile ieftine.
     Sunt de parere ca, in materie de manichiuri totul e permis. Putem sa facem combinatii, putem sa ne jucam, sa aplicam modele, water decals absolut orice. Important e ca la sfarsit, sa ne admiram manichiura si sa zambim. Eu asta urmaresc de fiecare data. In momentul in care am o manichiura reusita ma simt invincibila!
    Ultimul pas e aplicarea top coat-ului. Si aici, trebuie sa cautati pana ajungeti la produsul care sa va multumeasca. Eu imi doresc luciu si rezistenta. Poate voi va doriti altceva. Si in acest caz, diversitatea isi spune cuvantul. 
    Puteti sa descoperiti marci ieftine care sa va ofere ceea ce va doriti, puteti sa gasiti ceea ce cautati in ambalajul unui produs scump. Pentru mine Golden Rose - Gel look si Farmec - 3D Efect sunt perfecte (din categoria produselor scumpe am incercat Seche Vite cu care nu m-am inteles bine deoarece aplicam prea mult produs si cand am inceput sa ii descopar secretele l-am ratacit pe undeva si dus a fost!).
    Sa nu uitam de retursurile de final. In cazul in care ati reusit sa depasiti zona unghiei si v-ati murdarit, puteti apela fie la niste creioane speciale sau daca nu, un betisor sau o pensula imbibata in dizolvant isi va face treaba exemplar.
     Daca tot vorbim de produse speciale, menite sa indeparteze surplusul de oja si nu numai, pot sa va spun ca cel mai indragit dizolvant al momentului este Sally Hansen. Curata bine, nu ataca unghia, nu agreseaza cuticulele iar cand vine vorba de glitter incapatanat, nu se da in laturi ci ataca fara mila. Da, un divolvant eficient e arma secreta care ma salveaza de fiecare data !
    Si gata! Nu trebuie sa va chinuiti, nu trebuie sa mergeti la salon pentru a obtine o manichiura impecabila. Totul e floare la ureche! Parol.
    Acestea fiind spuse, sper ca nu am omis nimic din tot ceea ce imi propusesem sa va impartasesc si astept cu nerabdare parerile voastre.
     Voi cum procedati pentru a obtine o manichiura frumoasa foc? Aveti vreun secret?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like