Doua calde si una rece (review + notd)

miercuri, martie 23, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Probabil ca va intrebati de unde vine titlul de astazi. Ei bine, n-o sa va tin prea mult in suspans pentru ca presimt ca va fi o postare destul de lunga, ma voi pierde putin in detalii dar sper ca o sa reusesc sa ajung cu bine la final.
    Da, in meniul de astazi vom avea un review la puterea a treia si o demonstratie simpatica foc.
    V-ati dat seama despre cine e vorba in propozitie? Daca nu, va spun eu.
    In urma cu cateva saptamani, am intampinat cu veselie si multe chitaieli sosirea unui aviz la posta vamala. Coletele de la Born Pretty Store sunt intampinate intotdeauna cu mult entuziasm pentru ca mi-e pofta de toate noutatile care stiu ca ma asteapta.
    Dupa ce am receptionat coletul, am ajuns rapid acasa si am incercat sa ma decid cu ce sa incep si dupa ce am facut fotografiile de rigoare, am inceput si testarea.
    Astazi va voi vorbi despre trei produse care m-au cucerit mai mult sau mai putin. 
    Sunteti pregatite?


    Pentru ca sunt o mare iubitoare a modelelor dantelate, n-am reusit sa ma abtin in momentul in care am zarit placuta cu modelul BP-L028. Adica, ce ar putea fi mai frumos?
    10 modele diferite de imprimeuri dantelate potrivite pentru orice fel de lungime a unghiei. Minunate!


    Ca de obicei, gravura dura si extrem de bine executata m-a incantat iar singura mea dilema a fost modelul cu care aveam sa incep. Sincera sa fiu, nu am reusit sa ma decid asa ca l-am rugat pe Marius sa aleaga modelul care i-a atras atentia cel mai mult iar modelul de astazi a fost la alegerea sa.


    Modelul se transfera perfect, nu mi-a creat nicio neplacere asa ca din partea mea are nota 10 cu felicitari (la fel ca toate placutele pe care le-am incercat pana acum).

    Sunt sigura ca va intrebati care a fost produsul care se incadreaza la categoria rece si probabil ca veti fi uimite de produsul pe care l-am ales.
    Din pacate, renumita stampila cu capat transparent - Clear Jelly Nail Art Stamper -  a fost cea de la care aveam cele mai mari asteptari care nu a facut absolut nimic. Am vazut ca toata lumea o lauda, am auzit foate utine pareri negative la adresa sa si mi-am dorit-o in cel mai obsesiv mod.


    Cui nu i-ar placea o stampila care sa iti permita sa vezi exact unde plasezi modelul? Genial!
    Ei bine, eu i-am dat mai multe sanse, am incercat-o in nenumarate moduri pana sa ajung la aceasta conculzie dar pentru mine nu face absolut nimic.
     Voiam sa o fotografiez in momentul in care incerc sa transfer modelul dar am abandonat ideea. La inceput reusisem sa transfer o parte din model dar cand am incercat sa o fac "in fata camerei", stampila mea a ramas goala. Am apasat mai tare, am apasat mai usor, am aplicat oja speciala, normala, am schimbat razuitoarele dar rezultatul a fost acelasi. Din pacate nu am reusit sa intelegem si fac apel la iubitoarele acestui accesoriu sa ma ajute in cazul in care cunosc vreun truc pentru a-l putea imblanzi. Pacat, pacat...

     Acum, sa revenim la lucruri frumoase. Ultimul produs despre care vreau sa va vorbesc este oja Konad, special conceputa pentru transferul modelelor cu ajutorul placutelor.


    Initial crezusem ca si aceasta reprezinta un mit dar, motivul pentru care nu se transfera era reprezentat de sugubeata de mai sus. In momentul in care am schimbat stampila si am aplicat modelul pe unghie nu am putut sa nu exclam WOW! Un mare WOW!
    Modelul se transfera perfect, intensitatea albului este fix cea pe care o cautam si nu pot decat sa ma bucur ca i-am dat o sansa. Da, minantiile de la Konad nu sunt laudate in mod gratuit. Nu, nu! Acum imi doresc si una neagra pentru ca sunt convinsa ca vor face o echipa senzationala.
    Are o cantitate de 11ml, lucru care ma bucura enorm deoarece am de gand sa abuzez de ea pentru cat mai mult timp si pana la ultimul strop.

    Si acum.... demonstratia!
    M-am jucat cu dantela si glitter iar rezultatul mi s-a parut spectaculos.






   Deci, ce parere aveti?
   In cazul in care va tenteaza una, sau mai multe dintre minunile pe care vi le-am prezentat, doream sa va spun doar ca transportul este gratuit si in cazul in care veti folosi codul PML91, veti beneficia de un discount suplimentar de 10%. Yay!


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like