InstaMania #54

luni, martie 28, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ultima saptamana din luna martie a inceput! Whoop! Whoop!
    Ma bucur doar pentru ca sper ca iarna ne va lasa in pace si vom putea sa ne bucuram de zile frumoase, cu temperaturi decente. Mi-e pofta de tinute lejere, vreau sa renunt la cizme si la cojoace. Se poate? Vreau sa vina primavara cea frumoasa!
    Dar, sa revenim! Ultimele doua saptamani au fost aglomerate si atat de diferite incat uiandu-ma la fotografiile pe care le-am facut nu-mi vine sa cred. Zici ca-s luni diferite, daca nu chiar ani... veti vedea imediat despre ce vorbesc.
    Sa incepem!



    Sibiul e  frumos! Chiar si daca vremea e mohorata, culorile sale ies in evidenta si te fac sa zambesti.


    O carte buna te face sa treci si peste cea mai mohorata zi! Parol!
    Recenzia, in acest articol.


    Casual friday (eram convinsa ca a venit primavara).


    Dupa o saptamana....


    Am reluat sesiunile de alergare si cu rusinica de rigoare am ajuns la concluzia ca am inceptut sa ruginesc. Rusinica... 
    Eh, nu-i nimic! O luam de la zero, ne mobilizam si revenim la forma initiala.


   Delicios si sanatos! Smoothie cu spanac, kiwi si mar! Una dintre combinatiile mele preferate! Yumm!


Aaaa! Stati! Acesta este smoothie-ul! Mai sus e doar inamicul siluetei mele!


    La vanatoare de apusuri! Si avioane cu reactie, in acest caz.


    Inocenta.



    Nimic nu se compara cu o zi care incepe cu bruschette. Bucuria gustului imi face ochii sa sclipeasca iar nerabdarea cu care astept sa aud usa cuptorului deschizandu-se este de neegalat (Marius e Chef-ul cand vine vorba despre acest preparat).


    Cum sa nu iubesti primavara cand peisajele de acest gen te intampina la tot pasul?


    Gata, gata, m-am oprit! Sper ca nu v-am plictisit cu amalgamul de fotografii cu cae am inceput saptamana. Daca da, va rog sa-mi spuneti.
    Si acum, sunt curioasa cum au fost saptamanile voastre. Sunteti la fel de nerabdatoare ca si mine? Nu-i asa ca e obligatoriu ca vremea frumoasa sa se reintoarca si pe plaiul mioritic?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like